• +380 (44) 586 45 35
    Київ
    • Київ
  • office@asstra.com.ua
    • Узбекистан
    • Казахстан
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • 中国-中文
    • საქართველოს
    • България
  • КАБІНЕТ ПЕРЕВІЗНИКА
ua.AsstrA.ua
  • ASSTRA
    • Про компанію
      • Місія та цінності
      • Добрі справи
      • Політика якості
      • Сертифікати та асоціації
      • Звітність за 2023 рiк
      • Сталий розвиток
      Переваги співпраці
      AsstrA в цифрах
      Відгуки Клієнтів
      IT-рішення
      • Електронний обмін даними
      Пресс-центр
      • Відео AsstrA
      • Міжнародні виставки
      • Новини AsstrA
      • Реалізовані проєкти
      Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
  • ТРАНСПОРТ & ПОСЛУГИ
    • Автомобільні
      Авіа
      Морські
      • Обслуговування вантажів в портах
      Мультимодальні
      Залізничні
      • Доставка через Достик
      • Доставка «від дверей до дверей»
      • Обслуговування на терміналах
      • Пришвидшені контейнерні поїзди
      Збірні вантажі
      • Крос-докінг
      • Кур’єр на борту
      • Експрес-доставка
      Importer/Exporter of record, DDP
      Консалтинг
      Проектна логістика
      Складські послуги
      Страхування
      Митні послуги
  • ГАЛУЗЕВІ РІШЕННЯ
    • Автомобільна
      Агропродукція
      Aлкогольна
      Iндустрія моди
      Косметична
      Машинобудування
      Сталеварна
      Продукти харчування
      Виробництво транспорту
      Рітейл
      Тютюнова
      Техніка та електроніка
      Товари для будівництва
      Товари народного споживання
      Фармацевтична
      Хімічна
      Продукти нафтогазової галузі
      Целюлозно-паперова
      Iнші галузі
  • СПЕЦІАЛЬНІ ВАНТАЖІ
    • Легкові та вантажні автомобілі
      Какао
      Насипні вантажі
      Наливні вантажі
      Небезпечні вантажі
      Негабиритний вантаж
      Пелети і пиломатеріали
      Рефрижераторні перевезення
      Спирт
      Цінні вантажі
      Шини
      Oливки, фрукти і овочі
  • ПЕРЕВІЗНИКАМ
    • Кабінет перевізника
      Обмеження руху
      Oплати
      Паливні карти
      ЕПІ
      AsstrA Visibility
      ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВАНТАЖІ
  • КОНТАКТИ
    • Відділ маркетингу
      Відділ персоналу
      Зв'язатися з експертами AsstrA
      Eтика бізнесу
      Офiси AsstrA
  • Кар'єра
    • Кар'єра
      Вакансії
      Стажування
      Відділ персоналу
  • ЗАПИТ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ
  • ASSTRA
    • AsstrA в цифрах
    • Відгуки Клієнтів
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Переваги співпраці
    • Пресс-центр
      • Відео AsstrA
      • Міжнародні виставки
      • Новини AsstrA
      • Реалізовані проєкти
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Про компанію
      • Сертифікати та асоціації
      • Місія та цінності
      • Добрі справи
      • Політика якості
      • Звітність за 2023 рiк
      • Звітність
      • Сталий розвиток
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • IT-рішення
      • Електронний обмін даними
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Транспорт & Послуги
    • Авіа
    • Консалтинг
    • Автомобільні
    • Митні послуги
    • Морські
      • Обслуговування вантажів в портах
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Проектна логістика
    • Залізничні
      • Доставка «від дверей до дверей»
      • Доставка через Достик
      • Обслуговування на залізничних терміналах
      • Пришвидшені контейнерні поїзди
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Складські послуги
    • Мультимодальні
    • Страхування
    • Збірні вантажі
      • Експрес-доставка
      • Кур’єр на борту
      • Крос-докінг
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Галузеві рішення
    • Автомобільна
    • Агропродукція
    • Aлкогольна
    • Виробництво транспорту
    • Продукти нафтогазової галузі
    • Iндустрія моди
    • Косметичної
    • Машинобудування
    • Продукти харчування
    • Рітейл
    • Сталеливарна
    • Техніка та електроніка
    • Товари для будівництва
    • Товари народного споживання
    • Тютюнова
    • Фармацевтична
    • Хімічна
    • Целюлозно-паперова
    • Iнші галузі
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Спеціальні вантажі
    • Легкові та вантажні автомобілі
    • Какао
    • Насипние вантажі
    • Наливние вантажі
    • Небезпечні вантажі
    • Негабиритний вантаж
    • Oливки, фрукти і овочі
    • Пелети і пиломатеріали
    • Рефрижераторні перевезення
    • Спирт
    • Цінні вантажі
    • Шини
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Перевізникам
    • Кабінет перевізника
    • Обмеження руху
    • Oплати
    • ЕПІ
    • Паливні карти
    • AsstrA Visibility
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Контакти
    • Відділ просування
    • Відділ персоналу
    • Зв'язатися з експертами AsstrA
    • Eтика бізнесу
    • Офiси AsstrA
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Кар'єра
    • Вакансії
    • Стажування
    • Відділ персоналу
ЗАПИТ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ
  • ASSTRA
  • Пресс-центр
  • Новини AsstrA
  • 2020
  • Перший контейнерний поїзд з Китаю до Польщі прибуває в Славкув
Перший контейнерний поїзд з Китаю до Польщі прибуває в Славкув

Перший контейнерний поїзд з Китаю до Польщі прибуває в Славкув

  Раздел Пресс-центр   Дата 28.01.2020  

Залізнична перевезення вантажів

5 січня 2020 року перший контейнерний поїзд з Піднебесної прибув до Польщі на Сілезьку станцію Славкув. З китайського міста Сіань за 12 днів пройдено 9,5 тисячі кілометрів.

Дебютний контейнеровоз вирушив 24 грудня 2019 р. з Сіаня по ширококолійному шляху на станцію Славкув. 45 контейнерів пройшли 9,5 тис. км через Китай, Казахстан і Україну. До Польщі потяг в'їхав 5 січня через прикордонний перехід Ізов - Хрубешув. У прилеглому «Євротерміналі Славкув» перед відправкою кінцевим споживачам контейнери перевантажили в залізничні вагони і вантажівки. Це перший інтермодальний поїзд, який прибув до Польщі безпосередньо з Китаю по Новому Шовковому шляху.

Маршрут з Сіаня до Славкува, що проходить через Казахстан і Україну, становить 9 477 км. Відкриття ширококолійної залізниці значно прискорило перевезення, які до сих пір здійснювали переважно морським транспортом. Варто зазначити, що контейнерному судну, яке  вирушає з Шанхая, потрібно більше місяця, щоб дістатися до Гданська. Залізницею той же вантаж тепер доставлять до Польщі вдвічі швидше.

«Євротермінал Славкув» розташований недалеко від Домброва-Гурнича, - це найзахідніша місце в Європі, до якого доходить ширококолійна залізниця. Славкувська ширококолійна металургійна лінія (LHS)  ̶  найдовша лінія в Польщі, призначена для вантажних перевезень. Поєднує польсько-український залізничний прикордонний перехід Хрубешув - Ізов із Сілезьким воєводством. Довжина лінії становить 400 км, вона проходить через п'ять воєводств: Люблінське, Підкарпатське, Свентокшиське, Малопольське та Поморське.

У місті Сіань, розташованому в центральному Китаї, проживає 13 мільйонів жителів. Це економічний центр з розвиненою високотехнологічною машинобудівною, електротехнічною та металургійною промисловістю. Місто також відоме як колишня столиця Китаю. Тут почався історичний Шовковий шлях. Сьогодні Сіань вважається самим швидкозростаючим внутрішнім портом і логістичним центром на Новому Шовковому шляху.

«Залізничне рішення через Славкув має оптимальну довжину і ідеально вписується в програму створення Транс'європейської транспортної мережі (TEN-T). Однак, як зазначають експерти, ця схема передбачає більш високі ризики збільшення витрат. Подальша реалізація цієї програми повинна включати альтернативне залізничне сполучення через інший українсько-польський прикордонний пункт пропуску - Мостиська - Медика. Це дозволить знизити транспортні витрати без додаткових інвестицій в інфраструктуру терміналу », - коментує Гжегож Здибель, трейд лейн менеджер AsstrA-Associated Traffic AG.

Запуск з'єднання став довгоочікуваним для польських залізничних перевізників. Доступ до інфраструктури рейкового шляху шириною 1520 мм вимагає наявності відповідних локомотивів, що більш затратно, ніж доступ до рейок 1435 мм. На практиці це означає, що на ділянці представлений один залізничний перевізник і використовуються тільки тепловози внутрішнього згоряння. Таким чином, перспективи збільшення викидів CO2 по всьому транспортному маршруту будуть низькими.

Ці фактори безпосередньо впливають на остаточну вартість залізничних послуг. Вузькоколійні залізничні сполучення через українсько-польські переходи, такі як Мостиська - Медика, сприяють зниженню транспортних витрат і стимулюють конкуренцію. У перевізників з'являється відкритий доступ до послуги, де побудовані і введені в експлуатацію перевантажувальні термінали. Наявність розвиненого ринку послуг сприяє прийняттю вигідних економічних рішень.

Не варто забувати і про так звану "інтермодальну знижку" без урахування колії 1520 мм, яка підтримує розвиток інтермодальних перевезень до 2023 року.

Як резюме вищесказаного: на ринку з'явилися нові, економічно вигідні схеми залізничних перевезень. Також відкриваються нові маршрути, які доповнюють існуючі варіанти доставки з Китаю до Польщі. Залізничні оператори повинні взяти це до уваги. Зниження витрат на перевезення спричиняє зниженню ціни на товар.

Ціни незмінно залишаються вирішальним елементом, що визначає виконання транспортних замовлень. Також слід пам'ятати про зростаючу роль екології в економіці. Крім того, необхідно врахувати, що на польських кордонах є забуті приватні перевантажувальні термінали.

Уряд Китаю планує перше скорочення субсидій у 2022 році. Сьогодні спостерігаємо зростаючу увагу до оптимізації витрат і балансування обсягів, які перевозяться залізничними операторами. Це будуть важливі фактори впливу на стан залізничного транспорту Китаю і Європи, які вже аналізуються », - підкреслює Гжегож Здибель.

ПРЕСС-ЦЕНТР

  • Відео AsstrA
  • Міжнародні виставки
  • Новини AsstrA
  • Реалізовані проєкти

ПРЕССА О НАС

Популярні публікації
Збірні вантажі та малогабаритні партії

Збірні вантажі та малогабаритні партії

26.11.20
Логістика під ключ для важкого машинобудування

Логістика під ключ для важкого машинобудування

29.10.20
Від першої особи з Дмитром Лагуном, генеральним директором AsstrA-Associated Traffic AG

Від першої особи з Дмитром Лагуном, генеральним директором AsstrA-Associated Traffic AG

28.08.20
Наталія Кащеєва

Наталія Кащеєва

27.08.20
ВСІ ПУБЛІКАЦІЇ
© 1995-2025   AsstrA-Associated Traffic AG   Всі права захищені |  Інкотермс  |  Логістичний довідник  |  FAQ |  Загальні умови надання послуг замовникам |  Privacy Policy  |  Cookies Policy
Голосіївський проспект, 132, оф.15, 129164
Митна пл. 1А, 194100
Адреса компанії у м.