• CREATED BY PEOPLE
    POWERED BY TECHNOLOGY

    В епоху автоматизації люди залишаються рушійною силою розвитку.
    Завдяки використанню передових технологій експерти групи компаній AsstrA діють ефективніше
    та пропонують унікальні рішення для досягнення бізнес-цілей клієнтів та постачальників.
    Логістичні послуги AsstrA created by people and powered by technology.

НОВИНИ КОМПАНІЇ

Увійти до колії

Перший вантажний потяг із Китаю до Європи вирушив у 2012 році. У 2022-му, після десятирічного збільшення обсягів залізничних перевезень, почався спад. Все змінилося через повномасштабне вторгнення в Україну. Політична ситуація значно обмежила постачання вантажів зі Сходу на Захід, і логістичні компанії змушені були шукати альтернативні шляхи постачання.

Морські перевезення між Китаєм та Європою завжди були основним конкурентом Нового Шовкового Шляху. Під час пандемії ставки на морський фрахт становили кілька тисяч доларів США за 40-футовий контейнер, при цьому час транзиту тривав до 30-40 днів. Більшість клієнтів обирало залізничні доставлення – ціни були подібні, а час у дорозі займав лише 2 тижні. Сьогодні ринок залізничних послуг безпосередньо залежить від геополітичної ситуації, «моральних санкцій», які накладають на себе імпортери та транспортні компанії, ставок на морські та авіаційні вантажоперевезення, як основних конкурентів, а також вибору клієнтів, яким необхідно наново повірити в даний вид транспорту, як у швидку та безпечну альтернативу.

«Сьогодні ставки на морські перевезення з Китаю до Європи знизилися до 1 000 доларів США. В результаті імпортери, для яких час доставлення не є пріоритетом, обирають морський транспорт. Дарма що скорочений попит на залізничний сервіс у Європі, ми відзначили зростання кількості замовлень. Проте, як правило, компанії оформляють замовлення на збірні вантажі LCL, а не на доставлення повними контейнерами FCL», – ділиться Якуб Левчук, керівник залізничного відділу AsstrA для регіонів ЄС та Китаю.

Єврозона опинилася у стагнації. Зростання попиту на доставлення Новим шовковим шляхом буде залежати від доступності та регулярності морських з'єднань, а також від обороту товару всієї економіки ЄС. Найбільше правове обмеження, накладене постачальниками та одержувачами на залізничні постачання, – це санкції проти Росії та Білорусі, а також заборона на імпорт/експорт товарів, навіть якщо йдеться про транзит через ці країни.

«З кожним новим пакетом санкцій все більше груп товарів блокується у транспорті та транзиті, що означає, що все менше товарів ми можемо відправляти між Китаєм та Польщею. Коли ситуація буде врегульована, я вірю, що багато імпортерів повернуться до залізничних постачання як до швидкої альтернативи. В іншому випадку, ми будемо обслуговувати тільки ті замовлення, які спочатку призначалися для відправки морським шляхом, але за будь-якими обставинами, що вимагають скорочення термінів постачання. А також вантажоперевезення, які неможливо здійснити авіатранспортом через вагу чи обсяг», – продовжує Якуб Левчук.

У пошуках альтернативи Новому шовковому шляху транспортна галузь звернула увагу на міжнародний Транскаспійський транспортний маршрут, який проходить до Європи через Китай, Казахстан, Каспійське море і країни Кавказу. Проте пере направлення обсягу виявилося проблематичним.

«Зміщення транспортного коридору на Південь потребує великих інвестицій в інфраструктуру, а також часу на укладання нових міжнародних угод про транзит товарів через ці країни. Якщо інфраструктура буде вдосконалена, митно-формальні питання між транзитними країнами буде врегульовано, а на Каспійському морі з'явиться більше суден, можливо, тоді цей шлях стане популярнішим. До того ж потрібні додаткові інвестиції з боку Європейського Союзу, щоб уникнути вузьких місць на стику між Чорним морем та ЄС. Особливо необхідно розширити порт Констанца в Румунії, а також залізничні та автомобільні лінії у цьому регіоні», – підсумовує Якуб Левчук.

AsstrA підписала законопроєкт листа про викид CO2 великовантажними транспортними засобами до Європарламенту

AsstrA-Associated Traffic AG приєдналася до ініціативи Smart Freight Center, спрямованої на просування вищих стандартів викидів CO2 для вантажних автомобілів у Європейському Союзі. Спільно з провідними світовими компаніями, організаціями Transport & Environment, Climate Group, CALSTART та Європейським альянсом екологічно чистих вантажних перевезень, Nestle, Deutshe Post DHL AsstrA підписала законопроєкт листа про викид CO2 великовантажними транспортними засобами до Європарламенту.

У листі, представленому провідними світовими компаніями, підкреслено основні проблемні галузі. По-перше, воно закликає до перегляду цільового показника CO2 до 2030 року у бік підвищення, виступаючи за більш амбітне скорочення викидів із запропонованих на даний час -45% до -65%. Це значне збільшення мети спрямоване на те, щоб полегшити вихід на ринок додаткових 150 000 вантажівок із нульовим рівнем викидів. По-друге, лист також містить заклик до розширення сфери регулювання, щоб охопити всі типи вантажівок в рамках кліматичних цілей. Нарешті, компанії наголошують на необхідності твердої прихильності до досягнення 100% нульового рівня викидів вантажівок у довгостроковій перспективі. Ця амбітна мета відображає їхню рішучість вести

Лист був розісланий законодавцям ЄС, і зараз проєкт стандартів знаходиться на розгляді міністрів довкілля ЄС та Європейського парламенту, які, як очікується, досягнуть консенсусу щодо остаточного регламенту у перші місяці наступного року.

«AsstrA підтримує ініціативу щодо досягнення нульових викидів парникових газів у всіх сферах нашої діяльності. Перехід до доступного та екологічно чистого переміщення товарів у Європі — наша спільна відповідальність», — ділиться Дмитро Крилов, менеджер зі сталого розвитку AsstrA.

Комплексний підхід від AsstrA

В епоху глобалізації та міжнародної торгівлі, компанії прагнуть розширити географію та імпортувати товари з різних регіонів для розвитку бізнесу. Однак під час ведення зовнішньоекономічної діяльності нерідко стикаються зі складнощами, особливо при імпорті товарів до Казахстану з Європи.

Митні процедури, тарифи, логістика, мовний бар’єр – всі ці фактори можуть викликати труднощі у підприємців, які не мають достатнього досвіду в міжнародній торгівлі.

У січні до команди казахського представництва швейцарської групи компаній AsstrA-Associated Traffic AG звернувся корпоративний клієнт із проханням організувати постачання освітлювального обладнання з Німеччини до Казахстану. Фахівцям транспортно-логістичної групи необхідно було забезпечити комплексне рішення в організації перевезення.

«Попри неодноразові зміни в кількості та складі вантажу з боку клієнта, постачання світильників було ретельно сплановано та організовано командою AsstrA. Фахівці групи компаній проводили нові розрахунки та вживали заходів для вибору оптимального виду транспортування. Вантаж був перевезений через Туреччину комбінованим транзитним маршрутом: прийнятий у Німеччині та доставлений на склад у Стамбулі, далі перевантажений на авіарейс і після прибуття до Казахстану розміщений на складі тимчасового зберігання аеропорту міста Алмати», – ділиться Ангеліна Чеснокова, старший спеціаліст з ЗЕД AsstrA.

Одним із ключових факторів успішної реалізації проєкту стало професійне проведення митного оформлення. Завдяки чіткій координації та ефективній взаємодії між усіма експертами групи AsstrA, а також із залученням надійних та перевірених партнерів, постачання освітлювального обладнання виконано у встановлені терміни.

Команда фахівців AsstrA-Associated Traffic AG виправдала довіру клієнта та отримала заявки на наступні постачання.

Чому нас обирають:

Вже більше 25 років AsstrA є надійним Партнером на ринку логістичних та транспортних послуг. Ми пропонуємо комплексний сервіс, що включає здійснення міжнародних перевезень різними видами транспорту, імпортно-експортний супровід, консолідацію, митне оформлення і страхування вантажу.

  • ГЕОГРАФІЯ КРАЇН
  • КОМПЛЕКСНІ ПОСЛУГИ
  • ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД
  • РОБОТА З ПРОФЕСІОНАЛАМИ
  • СВІТОВІ СТАНДАРТИ РОБОТИ
  • НАДІЙНІСТЬ
  • СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  • ЕКОЛОГІЧНІСТЬ

AsstrA

ASSTRA в цифрах
Понад 25 років роботи, 141 500 перевезень щорічно, більш ніж 1 000 співробітників
РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЕКТИ
Ознайомтесь з нашими найцікавішими проектами
ГАРАНТ ЯКОСТІ
Ми завжди гарантуємо високий рівень якості та сервіс
ВІДГУКИ НАШИХ КЛІЄНТІВ
Ознайомтесь з нашими сертифікатами та відгуками Клієнтів

ASSTRA - ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ:

Митні послуги
Митні послуги
Пріоритетне обслуговування завдяки сертифікату АЕО.
Консалтинг
Консалтинг
Оптимізація витрат та зниження ризиків у сфері ЗЕД.

ЗАПИТ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖУ

Компанiя AsstrA приймає для перевезення вантажi вiд 1 паллети та/або понад 500 кг Для транспортування товарів до 500 кг використовуємо авiадоставку, або радимо скористатися нашими послугами организацiї перевезень збірних вантажів. Компанія AsstrA не займається перевезенням особистих речей.

*Звертаємо увагу, що компанія AsstrA-Associated Traffic AG не працює з фізичними особами та приватними підприємцями.
Додаткові послуги
Вид зв'язку