Історія міжнародного транспортно-логістичного партнера AsstrA-Associated Traffic AG налічує 28 років безперервного розвитку. За ці роки компанія AsstrA досягла успіхів не тільки в бізнесі, а й у реалізації концепцій сталого розвитку та соціальної відповідальності. Найповніше відображення ці концепції знайшли у Глобальному договорі ООН та Порядку денному ООН у сфері сталого розвитку до 2030 року. Договір та Порядок денний покликані забезпечити безнапасне життя для всього людства. Наприклад, Порядок денний встановлює 17 цілей, досягнення яких необхідне для процвітання та розвитку нашої планети. Серед них ліквідація злиднів, голоду та безробіття, викорінення нерівності, якісна охорона здоров'я та освіта, збереження ресурсів, економічне зростання та інновації. Через реалізацію цих цілей члени ООН прагнуть створити гідні умови для життя людини та суспільства. AsstrA системно втілює принципи Глобального договору ООН та реалізує цілі Порядку денного ООН у внутрішніх та зовнішніх відносинах компанії. AsstrA вибудовує чесні та взаємовигідні відносини з Клієнтами, Партнерами, постачальниками, власниками та співробітниками, а також із громадськістю загалом. Кожен співробітник компанії дотримується корпоративних цінностей, завдяки яким компанія AsstrA по праву вважається досконалим партнером у сфері логістики для тих, хто працює на благо розвитку та процвітання суспільства та довкілля.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
-
ЕКОНОМІКА ТА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
Компанія AsstrA – сучасна конкурентоспроможна та продуктивна компанія. Одна з гарантій конкурентоспроможності та високої якості послуг – відповідність системи управління бізнес-процесами міжнародним стандартам менеджменту якості, екологічного менеджменту та менеджменту безпеки та здоров'я персоналу ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, а також галузевим стандартам у галузі логістики SQ . Система менеджменту компанії AsstrA повністю відповідає законодавству та міжнародним нормативно-правовим розпорядженням. Компанія AsstrA є учасником багатьох галузевих міжнародних організацій, серед яких FIATA, BAME та ін. Участь в організаціях такого рівня дозволяє компанії AsstrA удосконалювати якість сервісу та залишатися надійним партнером у будь-яких економічних реаліях. Команда AsstrA орієнтована на інновації та маркетинг, підкорює нові висоти та постійно підвищує показники ефективності KPI. Співробітники компанії дотримуються цінностей чесного та прозорого ведення бізнесу. Крім того, завдяки глобальній присутності в 22 країнах світу та участі в міжнародних організаціях характерними рисами та цінностями компанії AsstrA стали багатомовність та мультикультуралізм.
ОБОВ'ЯЗКИ ASSTRA ПЕРЕД СПОЖИВАЧАМИ І ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ
AsstrA дорожить довірою та фінансовим благополуччям споживачів та постачальників. Компанія вибудовує співпрацю на основі принципів взаємної вигоди та транспарентності. Співробітники компанії забезпечують стабільну якість та безпеку послуг, а також здійснюють контроль та аналіз якості сервісу. Компанія AsstrA налагодила індивідуальну роботу зі споживачами, щоб виконати всі вимоги та побажання Клієнта. Система безпеки AsstrA дозволяє попереджати надання послуг, що не відповідають вимогам якості, перевіряти компетентність та надійність постачальників. У свою чергу, постачальники співпрацюють з компанією AsstrA на підставі довгострокових контрактів, тому їхня надійність та ефективність не тільки перевірена на практиці, а й гарантована юридично.
ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Компанія AsstrA поступово проводить політику, спрямовану на охорону навколишнього середовища. Цілі корпоративної політики відповідають глобальним завданням щодо збереження екологічної безпеки та раціонального природокористування. Компанія вживає дієвих заходів для досягнення цих цілей. Насамперед, компанія AsstrA чітко виконує вимоги законодавства та належної практики в галузі екологічної безпеки. Для нас важливо, щоб Партнери компанії та постачальники також дотримувалися екологічних вимог. Тому AsstrA вибирає постачальників та організує закупівлі з дотриманням усіх стандартів у сфері захисту довкілля. Компанія AsstrA проводить політику енергоефективності та послідовно скорочує витрати енергії та матеріалів. Співробітники AsstrA розробляють раціональні транспортні рішення з урахуванням вимог екологічної безпеки, аналізують вплив на навколишнє середовище та вживають заходів щодо запобігання забрудненню. Компанія AsstrA здійснює моніторинг впливу на екологію та регулярно оцінює ефективність заходів, що проводяться з досягнення екологічної безпеки. Компанія AsstrA також проводить освітні екопрограми серед співробітників, публікує звіти, присвячені охороні навколишнього середовища, сприяє освіті в галузі охорони навколишнього середовища. Одним із останніх досягнень компанії у сфері захисту навколишнього середовища є реалізація програми «Зелений офіс», розробленої відповідно до вимог організації Greenpeace.
СОЦІАЛЬНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ПЕРЕД СПІВРОБІТНИКАМИ
Благополуччя співробітників – ключова цінність компанії AsstrA, оскільки без їхньої злагодженої роботи не було б спільних успіхів. Компанія несе відповідальність за безпеку та благополуччя працівників. Соціальна відповідальність AsstrA – багатоаспектне поняття. Воно складається з дотримання трудового законодавства, санітарних і технічних норм охорони праці, надання соціальних гарантій. AsstrA запровадила власні принципи та правила управління персоналом, виконання яких сприяє створенню безпечної, здорової та продуктивної атмосфери у колективі. HR-політика компанії торкається питань організації гідних умов праці, мотивації працівників, відсутності дискримінації, захисту прав людини. Компанія AsstrA забезпечує рівні можливості для кар'єрного та особистісного зростання співробітників. Динаміка у розвитку структурних та бізнес-напрямків дозволяє створювати нові робочі місця, знаходити та просувати таланти на місцях. Компанія AsstrA стимулює професійний розвиток співробітників за допомогою підтримки організаційних змін та заохочення мобільності всередині колективу. Компанія AsstrA наголошує на командній роботі, тому у вирішення робочих та організаційних питань залучені не тільки співробітники, а й керівництво. При цьому будь-який член команди може поділитися своїми ідеями з керівництвом, покращити умови праці та відкрити нові перспективи.
-
Компанія AsstrA враховує високий попит на експедиторські послуги та нестачу дипломованих співробітників у галузі логістичної та експедиторської діяльності. Компанія AsstrA активно інвестує у підготовку молодих спеціалістів, співпрацює з провідними ВНЗ з питань працевлаштування, приймає на роботу талановитих та працьовитих студентів старших курсів, випускників технічних та гуманітарних спеціальностей. Компанія організовує навчання для молодих співробітників без досвіду роботи, забезпечує їх спеціально розробленими навчальними посібниками та відкриває доступ до цілої електронної бібліотеки, влаштовує семінари, навчальні відеокурси та заохочує самоосвіту. Студенти різних спеціальностей проходять переддипломну практику в компанії, стажуються та отримують усі можливості та інструменти для успішного кар'єрного зростання. Таким чином, AsstrA робить свій внесок у освіту, боротьбу з безробіттям серед молоді, а також у розвиток всього суспільства.
-
-
- Організація системи менеджменту безпеки ЦП, що ефективно функціонує, в якій компанія AsstrA повністю відповідає за свою ділянку ланцюга і виступає в ролі логістичного провайдера
- Зниження числа порушень безпеки та шкоди від порушень безпеки шляхом ефективного контролю та управління ризиками
- Забезпечення стійкості та безперервності ЦП споживачів та збереження активів усіх учасників ЦП
- Зміцнення іміджу надійного Партнера та репутації AsstrA на ринку логістичних послуг
- Ефективна взаємодія AsstrA із зацікавленими сторонами з питань безпеки
Основним завданням Політики безпеки ЦП є її інтеграція з усіма принципами діяльності та бізнес-процесами AsstrA. Ключовою є залучення кожного співробітника до процесу забезпечення безпеки ЦП.
-
- Визначення меж ділянки ЦП, за яку несе відповідальність Компанія як логістичний провайдер
- Ідентифікація ризиків, оцінка вразливостей та сценаріїв загроз безпеці ділянки ЦП, проведення превентивних заходів щодо запобігання випадкам порушень безпеки ЦП
- Повне та своєчасне впровадження стандартів безпеки та вимог споживачів
- Складання плану забезпечення безпеки ділянки ЦП та СОП з безпеки для споживача
- Безперервна взаємодія структурних підрозділів компанії та відповідних підрозділів споживача для забезпечення безпеки ЦП
Ми постійно вдосконалюємо процеси в галузі політики безпеки, проводимо якісний аналіз галузевих тенденцій та інновацій та застосовуємо їх у бізнесі AsstrA.