Швейцарська група компаній AsstrA-Associated Traffic AG успішно перевезла негабаритні (OOG) та великовагові вантажі для проекту парогазової електростанції «Навой-3» в Узбекистані. Ця складна логістична операція знаменує собою важливу віху в перевезенні великовагових вантажів по всій Центральній Азії.
Операція включала два основних трансформаторних блоки та супутні аксесуари загальною вагою 460 тонни та загальним об'ємом 1500 кубічних метрів. Вантаж складався з:
- 168,8 тонни | Розміри: 10,00 м x 3,28 м x 3,93 м
- 290 тонн | Розміри: 9,52 м x 4,01 м x 4,70 м
Транспортування вантажу здійснювалося автомобільним транспортом на модульних причепах. 290-тонний трансформатор перевозився на 28-осьових причепах, а 168,8-тонний вантаж — на 20-осьових, з усіма керованими осями..
«Це найважче обладнання, яке коли-небудь транспортувалося цим конкретним коридором. Доставка цього вантажу цим маршрутом підкреслює наше прагнення вирішувати складні логістичні завдання. Це гордий момент для нашої команди і свідчення наших можливостей у сфері нестандартних вантажів та проектної логістики», — сказав Нікіта Кім, Business Development Manager в AsstrA.
Однією з ключових переваг, запропонованих клієнту компанією AsstrA, було завершення значних інфраструктурних робіт на маршруті між Ялламою і Навої в Узбекистані. Два мости були посилені для витримки великого навантаження, що було критично важливим аспектом транспортного процесу. Це не тільки забезпечило безпеку і надійність маршруту, але й дозволило клієнту значно заощадити кошти.
Вантаж проїхав понад 4500 кілометрів, пройшовши через Китай до Казахстану через Хоргос, перш ніж досягти кінцевого пункту призначення на комбінованій електростанції «Навої 3» в Узбекистані. Операція включала кілька етапів обробки, включаючи завантаження, перевантаження, поліпшення інфраструктури та мостів на маршруті, а також сувору координацію на міжнародних кордонах. Весь шлях вимагав ретельного планування, спеціалізованого обладнання та узгодження транскордонних нормативних вимог.
Найскладнішим аспектом транспортування було забезпечення безпечної доставки 290-тонного трансформатора. З огляду на величезну вагу вантажу, загальна вага транспортного засобу досягла приблизно 450 тонн. Для управління таким важким вантажем було використано додаткову головну одиницю. Незважаючи на ці труднощі, транспортування було успішно завершено, вантаж доставлено в цілості та згідно з графіком.
Проект вимагав індивідуальних транспортних рішень та інженерних знань для подолання інфраструктурних обмежень та забезпечення безпеки на кожному етапі. Фахівці AsstrA успішно виконали перевезення, доставивши трансформатори безпечно та надійно.








.png)


























































