Марк Рісенберг
З моменту повномасштабного вторгнення в Україну ланцюг постачання змушений підлаштовуватися під нові реалії. І якщо транзитні вантажопотоки було достатньо перенаправити в обхід територій, виключених із мережі транспортних коридорів, то для деяких категорій товарів був потрібний повний перегляд схем доставок.
Найбільшого впливу зазнало українське зерно, яке водночас залишається критично важливим для всього світу. Через блокаду порту Одеси традиційна мультимодальна схема доставки зерновозами до Чорноморського узбережжя України з навантаженням на морські судна перестала бути безпечним варіантом. Над вирішенням завдання на міжнародному рівні багато місяців спільно працюють представники низки країн, об'єднань та неурядових організацій.
Наприкінці 2022 року набув чинності проєкт української команди – Grain from Ukraine. За підтримки державних структур, НУО та приватних корпорацій зерно доставлятиметься до країн Африки, мешканці яких у першу чергу потребують української пшениці. Для комерційних клієнтів в інших регіонах світу розглядаються альтернативні варіанти транспортних схем.
«AsstrA-Associated Traffic AG уважно спостерігає за розвитком ситуації. Наша команда спеціалістів із першого дня повномасштабного вторгнення працює над адаптацією трейд-лейнів для доставки товарів корпоративних клієнтів. У тому числі ми готові запропонувати рішення щодо альтернативних схем доставки зернових, – ділиться Марк Рісенберг, Integrated Solutions Manager в AsstrA, – Оптимальним залишається мультимодальне перевезення зерновозами з України та подальшим навантаженням на судна в портах балтійського узбережжя».
Крім доставок спеціалізованим транспортом можливі мультимодальні схеми через болгарську Варну та морські порти Стамбул/Роттердам/Копер. Порт обирається за принципом застосування для потенційних трейд лейнів, з перевантаженням на насипному терміналі в Польщі.
Для трейдерів фахівці групи AsstrA розробили схему доставки вантажу з використанням власного складу в Блоні.
«Будь-який із варіантів має як переваги, так і нюанси, які важливо враховувати при плануванні перевезення. Для кожного корпоративного клієнта фахівці групи компанії AsstrA підбирають індивідуальне рішення з урахуванням усіх особливостей запиту», – підсумовує Марк Рісенберг.
Автор: Анастасія Оношко.