Анна Смирнова
Для бізнесу, пов'язаного з виробничим ланцюгом товарів для кінцевого споживача, закупівля та доставка у періоди високого попиту може виявитися непростим завданням. Ефективна підготовка до святкових сезонів потребує ретельно продуманої логістичної стратегії. Для забезпечення швидкої, послідовної та надійної роботи ланцюжка постачання.
Пропонуємо заздалегідь розпланувати логістичний рік із AsstrA. Анна Смирнова, Head of Industrial Project Logistics в AsstrA UK, ділиться, на що звернути увагу 2023 року.
Перший квартал (січень-березень)
Примітка. Найкращий час для планування першого кварталу – четвертий квартал попереднього року.
Китайський Новий рік (22 січня-5 лютого)
Офіційно у Китаї 7 вихідних днів із 21 по 27 січня. Однак святкування може тривати понад два тижні, викликаючи затримки у виробництві, транспортуванні, доставці.
День святого Валентина (14 лютого)
День святого Валентина — популярна нагода обдарувати близьких не лише увагою, а й подарунками. Тому логістичним провайдерам доводиться зіштовхуватися зі збільшенням обсягу розвантажень. І покупці, і продавці сезонних товарів очікують швидкої та ефективної доставки незалежно від зростання попиту. Експерти AsstrA докладають усіх зусиль, щоб це очікування виправдати.
Другий квартал (квітень-червень)
Великдень (середина квітня)
Ще одне свято, яке є активним драйвером економіки. І крім надійних партнерів, ключами до успіху є правильне управління запасами та планування.
День матері (травень)
День матері – дуже важливе свято для багатьох. У тому числі для багатьох брендів. Логістичні компанії мають бути готові до підвищеного попиту на перевезення вантажів
Третій квартал (липень-вересень)
Сезон збирання та транспортування зерна (липень-вересень).
Традиційно липень є початком сезону збирання та транспортування зерна. У той час як багато хто відпочиває на пляжі, для логістів це один із найнапруженіших періодів у роботі.
Четвертий квартал (жовтень-грудень)
Хелловін (31 жовтня)
У міру наближення Хеллоуїна професіонали транспортно-логістичної галузі мають бути готовими до збільшення попиту на перевезення для клієнтів, що спеціалізуються на солодощах, костюмах та осінніх прикрасах для дому.
Чорна п'ятниця та Кіберпонеділок (3-я п'ятниця/понеділок листопада)
Ефективний ланцюжок постачання має вирішальне значення для швидкого виконання замовлень, особливо в період глобальних розпродажів. Збої можуть призвести до відчутних фінансових втрат. Вкрай важливо забезпечити адекватну матеріально-технічну підтримку у зв'язку з інтенсивним попитом у ці дні.
Грудневі свята (Різдво, Ханука, Кванза)
Грудень – спекотний місяць для більшості галузей. У цей час року роздрібні торговці практично всіма типами споживчих товарів, від іграшок та піжам до ювелірних прикрас та електроніки, мають високі шанси перевиконати свої річні цілі з продажу. Індустрія логістики починає підготовку до зимового сезону покупок не пізніше листопада.
Напередодні Нового року та Новий рік (31 грудня-1 січня)
Як то кажуть: новий рік, новий я. Хоча перші дні Нового року зазвичай не асоціюються з покупками, просто подумайте про всіх тих людей, які вирішили змінити життя з 1 січня. Більшість знадобиться придбати обладнання та/або інструменти для досягнення поставленої мети, щоб почати новий здоровий спосіб життя або приділити увагу хобі.
Досвідчені логісти завжди думають і планують на кілька місяців уперед, щоб забезпечити надійний ланцюжок постачання. Співпраця з надійною транспортно-логістичною компанією має вирішальне значення для успіху продавців протягом усього року.
Автор: Анета Ковальчик.