Любов Захарова
Алан Терці
Згідно з останнім звітом, опублікованим Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (англ. IATA), попит на повітряні вантажоперевезення послужив потужною підтримкою авіаційної галузі, що відчуває труднощі у зв'язку з пандемією. У першій половині 2021 року світовий ринок вантажних авіаперевезень продемонстрував річний приріст на 8%, це найвищий показник з 2017 року.
На західноєвропейському ринку автомобільних перевезень вже помітні перші наслідки нещодавно прийнятого Європейською комісією «Пакету мобільності». Спостерігається брак вільних машин, особливо у польських, чеських та балтійських перевізників. Кількість дозволених каботажних рейсів знизилася, а нещодавній стрибок цін на пальне відбивається на ставках автоперевезень, що змінюються щодня.
«Із залізничним транспортом у/з Європи також існує ймовірність виникнення складнощів. Клієнти побоюються, що товари можуть застрягти на кордоні. Ми рекомендуємо повітряний транспорт як альтернативний варіант, який допоможе оптимізувати витрати на зберігання та скоротити час доставки.й AsstrA Italia – чинний член IATA та гарантує високу якість послуг», − наголошує Любов Захарова, керівник філії AsstrA Italia.
«Ставки на авіаперевезення досить високі, та все ще залишаються привабливими, зважаючи на ризик простою на кордоні при перевезеннях автомобільним або залізничним транспортом. У грудні 2021 року вартість вантажних авіаперевезень була вже на 150% вища, ніж до початку пандемії у грудні 2019 року. Сьогодні ставки ще вищі, оскільки частина маршрутів польотів подовжилася, щоби обійти закритий повітряний простір. Однак багато клієнтів, як і раніше, вважають за краще платити більше і отримувати вантажі в узгоджений термін, а не економити і не знати, коли товар прибуде, – ділиться Алан Терці, спеціаліст AsstrA Italia, – Загалом у нас хороша варіативність при відправленні вантажів повітрям. Існує безліч невеликих авіакомпаній, які пропонують місце для вантажу. Є шанси, що попит і пропозиція скоро зрівняються і ціни повернуться на колишній рівень».
Автор: Анета Ковальчик.