У травні 2021 LinkedIn відсвяткував повноліття – 18 день народження. Соціальна мережа з'явилася на 9 місяців раніше знаменитого побратима – Facebook. Сьогодні професійна платформа налічує 722 мільйони користувачів. Показники менш разючі ніж 1.6 млрд в Instagram і 2.8 млрд у Facebook, однак LinkedIn випереджає інші соціальні мережі за рівнем довіри користувачів. У питанні захисту персональних даних 73% респондентів довіряють LinkedIn, що на 20% більше, ніж у Facebook.
LinkedIn – це соціальна мережа для взаємодії у бізнес-середовищі, яка все частіше стає інструментом для пошуку роботи. Специфіка платформи визначає профілі користувачів: правдиві імена та прізвища, фото на сторінці, відомості про освіту і кар'єрний шлях, навички, підтверджені колегами.
LinkedIn залишається соціальною мережею номер один для контакту з Клієнтами на ринку B2B і взаємодії з професіоналами з численних галузей. LinkedIn дає можливість компаніям встановлювати контакти з Клієнтами та Партнерами, отримувати й аналізувати інформацію для дослідження ринку, розширювати аудиторію шляхом генерування релевантного контенту, зміцнювати репутацію компанії, знаходити нових співробітників і вибудовувати власне онлайн-ком'юніті.
![]()
Юлія Малежик
«Претенденти, відгукуючись на вакансії, все частіше перевіряють профілі компаній у соціальних мережах. Прочитавши публікації стає зрозуміло, які теми важливі для компанії, який тон спілкування обраний, як бізнес-процеси виглядають зсередини. Інформація у профілі дає розуміння на етапі "знайомства", наскільки близька компанія за цінностями і вектору розвитку. Подробиці з корпоративного життя допомагають краще підготуватися до подачі заявки на відкриту вакансію і до подальшої співбесіди», – ділиться фахівець департаменту HR в AsstrA Юлія Малежик.
Функціонал LinkedIn надає шанс кожному користувачеві мережі позиціонувати себе як експерта в конкретній галузі. Участь в групах, коментарі в обговореннях, відповіді на питання і статті на гострі теми закладають цеглинки в особистий бренд професіонала. Фахівцю з чинним профілем легше встановити контакт з потенційним клієнтом і привернути увагу до продуктів і послуг компанії. Довіра до експерта перекладається на довіру до компанії і, навпаки, співробітники компаній з сильним брендом легше вибудовують відносини з новими партнерами.
«Детально заповнений профіль відіграє вирішальну роль у пошуці роботи. Користувачі з фото у діловому стилі, чітким описом в профілі, короткою інформацією по кожній із виконуваних функцій у переліку місць роботи отримують додаткові бали в очах рекрутерів. Крім цього, платформа сконструйована таким чином, що дає можливість шукати кандидатів за обраними критеріями, наприклад, за рівнем володіння мовою. Тому важливо регулярно приділяти увагу оновленню профілю, – продовжує Юлія Малежик, – Сторінка в LinkedIn – це ресурс, який при грамотному використанні працює на вас. Варто скористатися таким інструментом, адже дивідендами стає робота мрії, нові Клієнти та контракти. Інвестиція часу в LinkedIn – це внесок у створення професійного образу в мережі».