2021 рік продовжує тримати логістичний ринок у напрузі. Економіка і бізнес повільно, але вірно справляються з наслідками пандемії. Спочатку контейнеровоз компанії Evergreen, що перекрив Суецький канал, додав транспортній галузі випробувань на міцність. Далі нестача і дисбаланс контейнерів, затори у портах і на дорогах. Крім цього, дефіцит водіїв і непривабливість інвестицій у транспортну галузь, а також ціни, що зростають, негативно впливають на міжнародну торгівлю. Однак складності не зупиняють AsstrA в досягненні поставлених цілей.
Головним вектором розвитку у 2021 році для групи компаній обрано якість послуг у міжнародних перевезеннях вантажів – AsstrA Visibility. Нарощування компетенцій у морських доставках «від дверей до дверей» і логістиці індустріальних проєктів стає основним вектором розвитку на найближчі роки. Зустрічаємося з генеральним директором міжнародної групи компаній AsstrA Дмитром Лагуном, щоб дізнатися детальніше про плани на другу половину року.
Дмитро Лагун
«Компанія фокусується на зростанні обсягів морських контейнерних перевезень і продовжує просувати цей продукт корпоративним Клієнтам. Для розвитку власних активностей у портах і вибудовування кооперації NVOCC (Non Vessel Operating Common Carrier) з лініями відкриються офіси у Валенсії і Гамбурзі. Якість у наземному транспорті (overland) і розширення обсягів у морському транспорті (overseas) доповнюють один одного. Кожен Клієнт отримує інтегровані, комбіновані рішення з одних рук, прозорий сервіс і світовий рівень якості», – ділиться Дмитро Лагун.
У 2020 році для Клієнтів AsstrA було доставлено 30 000 TEUs. У цьому році компанія планує збільшити показник до 50 000 TEUs.
«Ми плануємо впровадити нову систему TMS (Transportation Management System) для FCL (full container load) і вибудувати для Клієнтів повноцінний сервіс Control Tower. Компанія працює над новими підходами у колаборації з операторами обладнання та транспортних засобів. Для можливості відстежувати місцеположення вантажу 24 години 7 днів на тиждень розширюємо співпрацю з компанією Shippeo. Завдяки технологічним нововведенням Клієнти отримують виконання вимог щодо якості, доставку точно в строк, оптимізацію логістичних витрат і нові схеми транспортування», – додає Дмитро Лагун.
Команда AsstrA розробляє адресні освітні програми для персоналу та застосовує свіжі підходи для пошуку талантів. Кожен співробітник компанії отримує інструменти для досягнення особистих і корпоративних цілей, відкриває для себе нові перспективи розвитку. За допомогою якісного і кількісного зростання співробітників компанія наближається до глобальної мети на 20-30 рік – увійти у ТОП-10 логістичних провайдерів у Європі.