Made in China – давно знайоме маркування товарів, яке вказує на країну виробника. Китайські автомобілі, текстиль і тканини, побутова електроніка впевнено наповнили світові ринки споживання. Як підтвердження форсованих темпів завоювання міжнародної арени бізнес-відносини між Піднебесною, країнами СНД і Європи з кожним новим сезоном оцінюються у сотні мільярдів євро.
З початку 2000-х республіка Китай розширила морську інфраструктуру, ставши впевненим учасником і конкурентом у морському бізнесі. Розташовані біля морських і річкових портів локальні фабрики щодня відправляють продукцію на територію Німеччини, Нідерландів, Греції та інших країн. Порти Владивостока, Знахідки, Санкт-Петербурга, Пірей, Гамбурга також збудували механізм безперебійної роботи з китайськими портами. На сьогодні вже 40% морських світових вантажоперевезень припадає на Піднебесну.
Морські перевезення з Китаю – це економічно вигідний і екологічний спосіб доставки, коли компанія повністю контролює кожен етап перевезення. До завантаження приймаються вантажі будь-якої ваги та габаритів. Для зручності Клієнтів команда AsstrA в Шанхаї пропонує комплексні контейнерні послуги, які включають pre-carriage й on-carriage, а також оформлення товаросупровідних та митних документів.
За словами Андрія Зайцева, заступника директора операційного управління з морських перевезень, на кожному відрізку маршруту вантаж знаходиться у надійних руках співробітників і професіоналів галузі.
Андрій Зайцев
«На маршрутах із Китаю, AsstrA може запропонувати повний спектр послуг, таких як контроль і супровід перевезення співробітниками компанії в Китаї, а також у країні, куди вантаж доставляється».
Група компаній AsstrA протягом багатьох років співпрацює з міжнародними морськими лініями і працює за налагодженою схемою з китайськими постачальниками. Попит на перевезення з та до Китаю з кожним роком збільшується, оскільки цей вид доставки має велику вантажомісткістю.
«Корпоративні Клієнти довіряють морський сервіс компанії AsstrA. Цифри говорять за себе: в 2020 році доставили понад 13 600 TEUs за маршрутами, пов'язаних з Китаєм, що становить + 45% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року», - підсумував Андрій Зайцев.