Слово «логістика» надійно закріпилося в сучасній мові, завдяки міжнародній доставці та дистрибуції товарів всередині країни. Жодна міжнародна компанія, що закуповує сировину або продає готову продукцію, не обходиться без штатного співробітника з логістики для управління вантажопотоками. Тому кар'єра у сфері логістики – це потенціал для зростання і професійного розвитку молодих співробітників.
Як правило, в описі вакансії для роботи в транспортно-логістичної галузі вказується вища профільна освіта, знання іноземних мов і вміння працювати в команді. Чим більше і краще знання іноземних мов, тим вищі шанси у майбутнього логіста.
Віталій Єременко, заступник операційного директора з автоперевезень у Західній, Центральній Європі та Балканах, працює у компанії AsstrA з 2003 року. Після завершення роботи вчителем іноземних мов розпочав кар'єру з позиції оперативного співробітника, потім керував відділом автоперевезень «Центральна Європа».
Віталій Єременко
«Економіка, менеджмент, логістика, лінгвістика, філологія і юриспруденція. Як думаєте, що спільного в цих дипломах? Кожен підходить для позиції оперативного співробітника AsstrA. Професіоналом стане не тільки людина з освітньою базою, але і з правильним ставленням до людей і роботи», – ділиться Віталій Єременко.
Серед прикладних навичок знадобиться теоретичне і практичне розуміння ринку. Майбутній логіст у щоденній роботі стикається з основами міжнародних перевезень, правовими особливостями та правилами заповнення товаросупровідної документації. З точки зору додаткової освіти корисні курси з управління ланцюгами постачань, розуміння основ ділового листування, освоєння технології НЛП та управління емоційним інтелектом. Тому в компанії AsstrA протягом перших трьох місяців кожен новачок потрапляє під опіку досвідченого ментора, який допомагає теорію перевести у практику. Завдяки корпоративному Центру навчання кожен співробітник компанії отримує шанс продовжити вдосконалювати професійні знання і прокачувати нові компетенції.
Формула успіху для молодого логіста звучить так: ставитися до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе. Крім цього, сумлінно виконувати покладені зобов'язання і поставлені завдання на день, місяць, рік. Розуміти, що кожен член команди «пливе в одному човні», тому повага до праці та часу колег стає вирішальним фактором для загальних результатів.
«Щоб робота приносила задоволення, по-перше, важливо радіти успіхам колег та особистим перемогам. Визнавати перевагу досвідчених експедиторів, цінувати та переймати цей багаж знань. По-друге, вміти визнавати помилки, вчитися на них, виправляти та не повторювати, – додає Віталій Єременко. – Не хвилюватися через дрібниці, не брати близько до серця, не псувати здоров'я і не виносити робочі проблеми в особисте життя – це особиста пам'ятка з чотирьох "не", яку застосовую на практиці».