На висококонкурентному світовому ринку виграє той, хто результативно керує часовими, фінансовими, людськими ресурсами. Ринок прагне вперед, тому для оптимізації виробничих процесів і вдосконалення віртуальних відносин із партнерами компанії впроваджують ІТ-рішення. Діджіталізація – це не тільки тренд. Це дієвий інструмент для підвищення результативності бізнесу в щоденній боротьбі за клієнта.
«Діджіталізація починається з оптимізації процесів для персоналу компанії. 10 років тому команда AsstrA розробила і впровадила HelpDesk IT – базу, де кожен співробітник може описати технічну проблему і попросити допомоги в IT. З технологією збору зворотного зв'язку від користувачів також з'явився інструмент оцінки роботи департаменту для миттєвої реакції на спади в якості підтримки», - ділиться Олексій Богданович, керівник відділу системного адміністрування.
В Help Desk IT щодня надходить в середньому 80 запитів. За 10 років зафіксовано 155 000 заявок. Поетапно база Help Desk трансформувалася з платформи для технічної підтримки в місця кількість звернень від користувачів щодо подальшого розвитку корпоративних додатків і сервісів.
«У міру впровадження інформаційних технологій зростає комп'ютерна грамотність користувачів. Менше запитів приходить з "побутових" питань: непрацездатність додатків або складності з підключенням до wi-fi. Співробітники звертаються з питаннями функціонування корпоративного програмного забезпечення, такого як ОТМ (Oracle Transportation Management), HRMS (Human Resources Management System), BI (Business Inteligence)», - продовжує Олексій Богданович
Кількість IT продуктів, які створюються у компанії, щорічно збільшується. Тому в Help Desk IT створено розділ з інструкціями щодо використання. Крім цього, в AsstrA збудовано процес корпоративної підготовки, по який відповідає Центр навчання і розвитку.
Використання прогресивних технологій підвищує якість обробки запитів корпоративних Клієнтів. Програмні продукти «Кабінет постачальника» та AsstrA Track & Trace Visibility створили платформу для спілкування з транспортними перевізниками і внесли додану цінність в сервіс для Клієнтів.
"Кабінет постачальника відкрив доступ до замовлень Клієнтів AsstrA для транспортних партнерів. Компанії-перевізники включилися в процеси логістичного провайдера в якості повноцінних учасників», - пояснює Марина Сироїжкіна, директор департаменту інформаційних технологій.
Проєкт AsstrA Track & Trace Visibility почався з ідеї і виріс в повноцінне рішення. Проєкт цікавий крос функціональністю, тому що залучаю не тільки департамент IT, а й відділ SRM (Supplier Relationship Management).
«Завдяки цьому програмному продукту Клієнти AsstrA стежать за пересуванням і розташуванням вантажу в режимі реального часу. Якщо в транспортному засобі відсутні GPS датчики, на допомогу приходить мобільний додаток Track & Trace Visibility. AsstrA також виконує роль інтегратора і збирає інформацію безпосередньо від GPS провайдерів», - додає Марина Сироїжкіна.
Для підвищення якості і надійності роботи систем і додатків в європейському центрі обробки даних AsstrA реалізовано проєкт розгортання власної хмарної системи. Відокремлені інфраструктури філій групи компаній об'єднали в корпоративну середу.
«Проєктні роботи завершилися протягом року, завдяки чому сьогодні для працівників філій AsstrA стала можливим спільна робота з даними і додатками. Хмарна система стала основою для розгортання єдиного середовища віддаленого доступу до корпоративної інформаційної системи. Це дозволило в найкоротші терміни перевести співробітників AsstrA на віддалений режим роботи в умовах пандемії і карантину», - коментує Олексій Богданович.
Прогресивні апаратно-програмні засоби комунікацій між офісами та центром обробки даних, а також місткі канали зв'язку з мережею інтернет гарантували безперервну роботу команди AsstrA під час локдауна. Співробітники департаменту IT регулярно моніторили стан інфраструктури і оптимізували функціонування VPN-серверів по регіонах присутності.
«IT команда розвиває бізнес-додатки, серед яких керування транспортними замовленнями, документообігом, аналітична і фінансові системи. Незабаром лінійку впроваджених IT рішень поповнить проєкт використання машинного навчання для розпізнавання і звірення рахунків. Нова система CRM (Customer Relationship Management) вже в стадії тестування. У травні почав роботу корпоративний портал і база знань Asstra Wiki. Постійне вдосконалення - кредо команди AsstrA», - резюмує Марина Сироїжкіна.