Поширення пандемії коронавірусу спровокувало найсильніший обвал економіки в Європі за останні 10 років. У 19 європейських країнах сукупний ВВП у річному обчисленні скоротився на 3,8% у першому кварталі. Згідно зі статистичною службою Європейського союзу Eurostat у 27 країнах ЄС економіка зменшилася на 3,5%. Введені Євросоюзом обмеження через коронавірус, у тому числі і в логістичній галузі, вплинули на загальний стан ринку вантажоперевезень. Починаючи з березня, екстрено вводилися карантинні заходи, стримувалося транспортне сполучення між країнами. З початку червня ситуація поступово почала стабілізуватися.
7 липня 2020 року Європейський союз опублікував звіт про літні економічні прогнози. У доповіді говориться, що економіка єврозони цього року скоротиться. При цьому відновлення займе більше часу, ніж прогнозувалося. Другий квартал приніс серйозні економічні втрати, оскільки країни почали застосовувати суворі заходи з боротьби з епідемією в середині березня. Проте, показники травня й червня продемонстрували, що найгірший етап пройшов, і з другої половини року економіка починає показувати ознаки відновлення.
«Економіка ЄС, включаючи сегмент вантажоперевезень, сьогодні зазнає негативних наслідків карантинних заходів. Зниження міжнародного товарообігу, збільшення термінів поставок через огляди на кордоні, низька платоспроможність галузей економіки – все це спричиняє зменшення рентабельності логістичних послуг», - коментує Андрій Іванов-Колаковський, директор в країнах ЄС в групі компаній AsstrA.
За результатами дослідження роботи міжнародної групи компаній AsstrA за період з березня по червень 2020 роки кількість вантажоперевезень всередині країн ЄС збільшилася на 8% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Збільшення вантажоперевезень аналітики компанії пов'язують зі злагодженою роботою європейських офісів, пошуку нетривіальних рішень і підбору транспортних альтернатив.
Всупереч серйозним обмеженням, компанія AsstrA продовжує вести щоденний діалог з Клієнтами і Партнерами. Компанія працює повноцінно, виконуючи поставлені завдання.
«Адаптація до нових обставин дозволить транспортно-логістичної галузі оперативно "прийти в себе" після кризи. Обсяг внутрішнього європейського ринку вантажоперевезень в найближчій перспективі залежить від подальшого сценарію розвитку економіки ЄС. Уважно спостерігаємо і миттєво реагуємо», - додає Андрій Іванов-Колаковський.