Слідом за незворотними змінами у світі та в бізнесі персонал і трудові колективи потрапили у центр уваги HR управлінців. Безпека спілкування серед співробітників і клієнтів під час кризової епідеміологічної ситуації стала критичним аспектом безперебійної роботи транспортно-логістичних компаній.
Після введення обмежень на особисті зустрічі та вільне пересування управління персоналом моментально зреагувало на зміни. У стислі терміни HR команда освоїла онлайн-формати проведення співбесід та адаптації співробітників. Пріоритетами HR відділу як і раніше залишилися добробут співробітників, розвиток hard і soft skills, створення комфортних умов на робочих місцях.
HR управління AsstrA відзначило 5 професійних компетенцій, без яких робота персоналу є неможливою. Попри те, що частина з цих навичок звучать традиційно, в теперішніх умовах кожна наповнюється новим змістом.
- Готовність до управління змінами;
- Розвиток аналітичного мислення;
- Наставництво та коучинг керівників;
- Увага до регулярного спілкування між клієнтами та персоналом;
- IT-грамотність.
Команда також розробила програму добробуту та підтримки співробітників, щоб запобігти виникненню постпандемічного синдрому. Програма почала діяти з липня.
«Бізнес не функціонує без співробітників. Перехід на віддалений режим роботи убезпечив персонал компанії, зберіг робочі місця і звів до мінімуму ризик зараження. На початку карантинних заходів колектив AsstrA отримав посібник по роботі в режимі "home-office", підготовлений з урахуванням національних рекомендацій і міжнародного досвіду», - коментує Яна Бойко, HR фахівець в AsstrA-Associated Traffic AG.
«З червня управління персоналом працює над наступним етапом – підготовкою планомірного повернення співробітників в офіси. Для розуміння ситуації на місцях і перегляду правил офісної роботи в нових реаліях персонал компанії брав участь в опитуванні "Home-office. Думка співробітників"», - продовжує Яна Бойко.
За результатами проведеного анкетування, 85% відповіли співробітників висловилися на користь збереження режиму «home-office», 15% готові повернутися до звичної роботи в офісі. Учасники дослідження також оцінювали продуктивності роботи з дому. На думку 60% опитаних, продуктивність праці збереглася на тому самому рівні, 36% співробітників вважають, що результативність роботи підвищилася, і 4% впевнені в погіршенні особистих показників.
«Щомісяця, починаючи з березня 2020 року, генеральний директор групи компаній AsstrA-Associated Traffic AG ділиться зі співробітниками останніми новинами на транспортно-логістичному ринку. Крім цього проводилася відкрита онлайн-зустріч, де Дмитро Лагун розповів про плани на найближчі місяці, а також чесно відповів на каверзні питання персоналу. Такий відкритий діалог дозволяє кожному співробітникові відчувати стабільність і надійність AsstrA як роботодавця попри нелегкі ринкові обставини», - додає Олександра Пакуш, в.о. директора управління персоналом.