За інформацією Всесвітньої ради перевізників, частина світових вантажів доставляється в контейнерах або, в логістичної термінології, в TEU (twenty-foot equivalent unit). 90% світової торгівлі проходить саме морським шляхом. Після прибуття в порт вантаж далі доставляється до кінцевого пункту призначення, який рідко розташований у самому порту. У таких випадках перевезення здійснюються від дверей відправника до дверей одержувача. Зростаюча популярність інтермодальних перевезень стає незамінним інструментом для розвитку європейської транспортної політики.
У логістичної галузі під інтермодальним розуміється перевезення з пункту відправлення до пункту призначення кількома послідовними видами транспорту. До такої доставки додається один комплект супровідної документації. Транспортування виконується в одній вантажній одиниці TEU без перевантаження самого вантажу. У кінцевому підсумку інтермодальність природним чином збільшує обсяги транспортних послуг та продуктивність праці.
«Сьогодні спостерігається чітка тенденція: інтермодальні схеми стають популярнішими за традиційні. Мікс залізничних, морських і автомобільних перевезень використовується в логістиці для оптимізації вартості. Тому переваги інтермодальних доставок очевидні. Крім того, скорочуються викиди токсичних речовин в атмосферу», - розповідає Волкер Боттер, керуючий філії Гамбург в AsstrA-Associated Traffic AG.
Інтермодальна логістика - це методологія оптимізації та організації раціональних перевезень. Такий підхід гарантує вантажні потоки і знижує непродуктивні витрати. Це також задовольняє сучасні вимоги, що пред'являються Клієнтами та ринком логістичних послуг.
«Для вирішення цього завдання в 2020 році міжнародна група компаній AsstrA відкрила представництво в Гамбурзі. Місто займає стратегічне географічне положення у світі інтермодальних перевезень. Порт в Гамбурзі входить до 20 найбільших портів світу і обслуговує 8,7 млн контейнерів на рік. У компанії великі плани: це допоможе розширити спектр пропонованих послуг і дозволить задовольнити швидко зростаючий попит на інтермодальні перевезення», - додає пан Боттер.
За останні пару років популярність інтермодальних схем зросла з урахуванням вимог бізнес-моделей. Впровадження цього підходу дає можливість врахувати зростаючі потреби Клієнтів до доставки, мінімізувати ризики і спростити процедуру перетину кордону.
«У 2020 році рішення по интермодальной доставці вантажів стануть інструментом для досягнення задоволеності Клієнтів. Використання сучасних логістичних підходів буде кращим для проєктів, пов'язаних з доставкою термінових товарів. Тому рекомендуємо працювати з надійним постачальником логістичних послуг, який гарантує доставку „від дверей до дверей”. Команда в гамбурзькому офісі готова до викликів», - резюмує пан Боттер.