Події та наслідки 2020 року істотно вплинули на настрій людей, плани і спосіб життя. Однак під час карантинних обмежень, завдяки технологічній епосі, на зміну звичним речам прийшли нові радощі. Спілкуватися з близькими, займатися спортом, відвідувати театри, не виходячи з дому, стало нормою життя. Раціональні карантинні заходи в офісах дозволили адаптуватися до нових вимог безпеки, тому віддалена робота перетворилася на звичку.
Щоб подивитися, як трансформувалася життя команди AsstrA за останні місяці, в компанії провели анкетування. В опитуванні брали участь 270 співробітників у віці від 21 до 38 років з регіонів ЄС і СНД.
За результатами опитування, карантинний період дозволив освоїти нові навички та професії, і 30% команди AsstrA вже встигли пройти онлайн-курси та вебінари. Серед лідерів – вивчення іноземних мов та вдосконалення навичок Excel, курси особистісного росту, менеджменту, маркетингу та освоєння медитативних технік. Компанія продовжила позитивну тенденцію домашньої освіти і запустила серію навчальних вебінарів по внутрішнім процесам компанії, технікам продажів і гештальтпсихології.
Онлайн-бібліотеки давали вільний доступ до книжкових ресурсів, фітнес-інструктори проводили тренування в режимі реального часу. 40% співробітників прочитали літературу, яку давно планували і зайнялися спортом в домашніх умовах. Сервіси для перегляду фільмів і серіалів надавали безкоштовний доступ до бібліотеки фільмів, тому 45% команди AsstrA насолодилися переглядом від одного до трьох серіалів та фільмів.
Відсутність поспіху і робота в домашніх умовах дозволили сконцентруватися на побутових моментах і виконати давно заплановані справи. 60% співробітників навели порядки, які давно відкладали. У 40% в карантинний період скоротилися фінансові витрати внаслідок зменшення витрат на одяг, взуття, громадський транспорт і паливо, скасування запланованої відпустки. А економія часу на дорогу в офіс «дозволили» приділяти більше часу собі. У 44% професіоналів збільшився час сну і тільки у 12% зменшилася.
Катерина Снєгірьова
«Людина - це соціальна істота. Тому перш за все співробітники компанії після закінчення локдауна планують спілкуватися. Зустрічі з друзями і рідними, прогулянки по парках і громадських місцях, салони краси і шопінг стали обов'язковими пунктами посткарантинного «to-do» листа. Також кожен мріє знову планувати подорожі, походи на концерти або вечірки і сподівається на швидке повернення до звичного життя», - ділиться Катерина Снєгірьова, заступник директора УМП з питань маркетингу.