За часів масової пропозиції боротьбу за споживача виграють компанії, які забезпечують позитивний клієнтський досвід. При використанні маркетингових інструментів вивчають потреби та бажання покупців.
Зібрана інформація використовується для створення продукту та його просування на ринку. Далі включаються продажі й обслуговування. У стаціонарних магазинах в хід ідуть інтер'єр, музика, аромати, мерчендайзинг і професійний персонал. E-commerce використовує інші інструменти для формування позитивного клієнтського досвіду. Наприклад, фулфілмент.
Поняття «фулфілмент» ввів в обіг американський гігант інтернет-торгівлі Амазон. Компанія починала з продажу книг. Сьогодні - це маркет-плейс, який впровадив низку інноваційних логістичних рішень. В основі покращень лежить оптимізація складських операцій.
Сфера фулфілменту – це частина бізнес-процесу, яка полягає у виконанні замовлення. Ядро – складські послуги. Доставка товару зі складу виробника на транзитний склад, обробка замовлення, комплектація, пакування, маркування та доставка покупцю – це важливі операційні частини бізнесу в інтернеті. Від якості їх виконання залежить рівень задоволеності споживачів.
Клієнтами в e-commerce виступають фізичні особи та малий бізнес. Виділяють два варіанти послуг фулфілмент: для B2B і B2C моделей бізнесу. Відмінності з’являються на етапі доставки кінцевому споживачеві – на «останній милі». У секторі В2В вантаж доставляється на склади замовника, на виробництво, до пунктів продажу. У В2С замовлення адресно доставляються покупцеві або в пункти видачі. Фулфілмент для сфери В2С – це також робота зі зворотами.
Як правило, послугами фулфілмент центрів користуються компанії e-commerce середнього розміру. У малого бізнесу не стабільний потік замовлень та обсягів продажів. Новачкам електронної комерції вдається справлятися своїми силами. Великим компаніям вигідніше утримувати власні складські простори. Для середнього бізнесу, коли пакувати вдома на канапі стає неможливим, а орендувати склад на постійній основі ще не рентабельно, фулфілмент-центри стають оптимальним рішенням.
«Серед корпоративних Клієнтів присутні компанії з галузі електронної комерції. Бізнес e-commerce не знає кордонів. Молоді та амбітні представники онлайн ритейлу динамічно розвиваються і шукають надійних логістичних партнерів. Міжнародний транспортно-логістичний провайдер допомагає Партнерам в освоєнні нових проєктів і територій», - ділиться Кароль Баранчук, Заступник директора операційного управління AsstrA по збірним та авіаперевезенням.
Компанія AsstrA пропонує безперебійні доставки для ритейлу як у В2В - стаціонарні пункти роздрібної торгівлі, так і в В2С - інтернет-магазини. Організація складських послуг нарівні з вибором виду транспорту та маршруту допомагають в короткий термін доставити товари Клієнтам. Тому що оперативність доставки грає ключову роль у рівні задоволеності від придбаного товару