Світ неможливий без металевих конструкцій: електромережі, мости, рейки. Щоб руда перетворилася на металопрокат, на кожному етапі використовується спецобладнання. Один із ключових агрегатів у промисловому процесі – прокатний стан.
На замовлення корпоративного Клієнта, великого металургійного заводу, міжнародна група компаній AsstrA-Associated Traffic AG доставила валок прокатного стану. Географія перевезення пролягала зі штату Пенсильванія, США до Маріуполя, Україна.
Реалізація першого етапу перевезення почалася у партнерстві з місцевим транспортним Партнером. Співпраця з американською компанією стало можливо тільки після отримання сертифіката TRACE.
«Робота в тандемі зі світовими компаніями-перевізниками вимагає ретельної підготовки. Тому експерти групи компаній пройшли навчання TRACE Anti-Bribery Compliance Course for Intermediaries. Після слідував обов'язковий етап - здача іспиту. Отриманий сертифікат підтвердив компетенції AsstrA і відкрив двері до співпраці з заокеанськими Партнерами», - ділиться фахівець відділу морських контейнерних перевезень AsstrA Владислав Чеснаков.
Зафрахтоване судно прибуло зі Сполучених Штатів до українського порту Чорноморськ, де команда AsstrA підготувалася до вивантаження валка. З огляду на вражаючі габарити (848.4 см * 238.8 см * 251.5 см, вага - 123 тонни) із Чорноморська до Маріуполя обладнання доставлялося 16-вісним залізничним транспортером.
У зв'язку з обмеженою доступністю 2 відповідних транспортерів очікування на подачу порожнього залізничного складу до Чорноморську зайняло місяць. Для безпечної доставки валка залізничним транспортером до Маріуполя фахівці компанії розробили схему і виготовили спеціальне кріплення.
«Завданням із «зірочкою» стала відправка транспортера зі станції Поромна, Одеська область, Україна. Згідно з правилами Української залізниці великовагові вантажі доставляються виключно головними коліями з проходженням певних станцій. Перевезення збіглося з піком сезону експорту зерна. В цей інтенсивний період графік поїздів розписаний по хвилинах, і додати ще одне перевезення складно.
Щоб доставити вантаж у встановлені Клієнтом строки, команда AsstrA узгодила з менеджментом АТ «Українська залізниця» додаткове «вікно» у розкладі. Після випробувань на кожному етапі валок прокатного стану безпечно прибув на станцію Маріуполь-Сортувальний», - підсумовує Владислав Чеснаков.