Кабінет перевізника (КП) – це портал для розподілу замовлень серед перевізників онлайн. Експедитори компанії AsstrA розміщують в КП замовлення, яких немає на інших сайтах або біржах.
КАБІНЕТ ПЕРЕВІЗНИКА ЦЕ:
- Швидкий пошук вантажів: 500 нових замовлень щодня.
- Чат з експедитором дозволяє оперативно уточнювати деталі замовлення онлайн.
- Економія часу на щоденній подачі диспозиції по машинах *
- Зменшення часу простою на завантаження і вивантаження: співробітники складу інформуються про прибуття машин заздалегідь *
- Виключення спірних ситуацій: завдяки трекінгу обидві сторони володіють однаковою інформацією *
- Планування бюджету з персональним графіком платежів (функція у розробці).
Для реєстрації в «Кабінет перевізника» скористайтеся електронною формою
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
-
ЦІЛІ «КАБІНЕТ ПЕРЕВІЗНИКА»
Основна мета розробки та впровадження «Кабінет перевізника» - автоматизація, підвищення якості та прозорості спільної роботи транспортних провайдерів і групи AsstrA-Associated Traffic AG.
За рахунок автоматизації рутинних операцій та інтеграції систем, «Кабінет перевізника» підвищує ефективність бізнес-процесів, скорочує витрати і збільшує продуктивність персоналу транспортно-логістичного партнера. Це оптимізує робочі процеси, підвищує точність і швидкість повторюваних дій, створюючи додаткові можливості для адаптивного планування. Партнери-постачальники транспортних послуг отримують інформацію з пропозиціями вантажопотоків AsstrA, до своїх замовлень та відповідних електронних документів. Доступ до інформації щодо замовлення можливий у будь-якій точці світу і з будь-якого авторизованого пристрою.
-
ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ «КАБІНЕТ ПЕРЕВІЗНИКА»
Транспортним партнерам AsstrA пропонує використовувати «Кабінет перевізника» для оптимізації бізнес-процесів закупівлі й ордер-менеджменту.
ПРОПОЗИЦІЯ ВАНТАЖІВ:
- Розміщення вантажів від фахівців AsstrA з усіх відділів та регіонів присутності.
- Доступ до всіх актуальних вантажів від реальних Клієнтів.
- Внесення ставок і даних щодо транспортного засобу в режимі реального часу.
- Зручне планування роботи парку за рахунок доступу до планових завантажень.
- Підтвердження замовлення в «один клік».
- Внесення вільного транспорту вручну і автоматична підбірка під нього вільних вантажів.
- Автоматичний підбір вантажів на зворотний маршрут з AsstrA.
УПРАВЛІННЯ ЧАСОМ І СКОРОЧЕННЯ ВИТРАТ:
- Відсутність спаму і зайвого листування, деталі замовлення вносяться / змінюються автоматично.
- Використання мобільного додатка Track & Trace при відсутності GPS.
- Інтеграція GPS моніторингу з «Кабінет перевізника», скорочення часу на подачу статусів.
- Безпечне зберігання всіх даних на серверах.
- Персональне управління доступом співробітників до порталу.
- Швидкий чат з фахівцем AsstrA.
ОПЛАТА ПОСЛУГ І ЗВІТНІСТЬ:
- Отримання звітів за закінченими перевезень
- Виставлення рахунків за реалізованими перевезень.
- Прозорий графік платежів.
Приємного користування!
Задавайте питання і слідкуйте за новинами у месенджерах:
Мобільний додаток TRACK & TRACE для водіїв
Призначено для відстеження маршруту перевезення і передачі даних про поточні координати і важливі події.
Завантажити можна тут:
-
Основна мета розробки та впровадження «Кабінет перевізника» - автоматизація, підвищення якості та прозорості спільної роботи транспортних провайдерів і групи AsstrA-Associated Traffic AG.
За рахунок автоматизації рутинних операцій та інтеграції систем, «Кабінет перевізника» підвищує ефективність бізнес-процесів, скорочує витрати і збільшує продуктивність персоналу транспортно-логістичного партнера. Це оптимізує робочі процеси, підвищує точність і швидкість повторюваних дій, створюючи додаткові можливості для адаптивного планування. Партнери-постачальники транспортних послуг отримують інформацію з пропозиціями вантажопотоків AsstrA, до своїх замовлень та відповідних електронних документів. Доступ до інформації щодо замовлення можливий у будь-якій точці світу і з будь-якого авторизованого пристрою.
-
Транспортним партнерам AsstrA пропонує використовувати «Кабінет перевізника» для оптимізації бізнес-процесів закупівлі й ордер-менеджменту.
ПРОПОЗИЦІЯ ВАНТАЖІВ:
- Розміщення вантажів від фахівців AsstrA з усіх відділів та регіонів присутності.
- Доступ до всіх актуальних вантажів від реальних Клієнтів.
- Внесення ставок і даних щодо транспортного засобу в режимі реального часу.
- Зручне планування роботи парку за рахунок доступу до планових завантажень.
- Підтвердження замовлення в «один клік».
- Внесення вільного транспорту вручну і автоматична підбірка під нього вільних вантажів.
- Автоматичний підбір вантажів на зворотний маршрут з AsstrA.
УПРАВЛІННЯ ЧАСОМ І СКОРОЧЕННЯ ВИТРАТ:
- Відсутність спаму і зайвого листування, деталі замовлення вносяться / змінюються автоматично.
- Використання мобільного додатка Track & Trace при відсутності GPS.
- Інтеграція GPS моніторингу з «Кабінет перевізника», скорочення часу на подачу статусів.
- Безпечне зберігання всіх даних на серверах.
- Персональне управління доступом співробітників до порталу.
- Швидкий чат з фахівцем AsstrA.
ОПЛАТА ПОСЛУГ І ЗВІТНІСТЬ:
- Отримання звітів за закінченими перевезень
- Виставлення рахунків за реалізованими перевезень.
- Прозорий графік платежів.
Приємного користування!
Задавайте питання і слідкуйте за новинами у месенджерах:
Мобільний додаток TRACK & TRACE для водіїв
Призначено для відстеження маршруту перевезення і передачі даних про поточні координати і важливі події.
Завантажити можна тут: