
Індивідуальні логістичні рішення
Повний GPS-моніторинг і безпека вантажу
Підтримка митного оформлення
29.09.25
Міжнародна транспортно-логістична компанія AsstrA-Associated Traffic AG представила новий ESG-звіт, в якому відображені ключові досягнення в галузі сталого розвитку за 2024 рік. Документ підтверджує системні зусилля компанії щодо зниження впливу на навколишнє середовище, впровадження відповідальних бізнес-практик та підвищення прозорості діяльності відповідно до міжнародних стандартів.
З 2022 року AsstrA регулярно публікує ESG-звіти відповідно до керівних принципів Global Reporting Initiative (GRI). Випуск 2024 року став важливим кроком вперед: компанія затвердила матрицю подвійної суттєвості, що дозволяє точніше аналізувати найбільш значущі екологічні, соціальні та управлінські впливи та ризики. Паралельно AsstrA вивчила вимоги European Sustainability Reporting Standards (ESRS) та директиви CSRD, щоб забезпечити відповідність звітності актуальним нормативним вимогам.
Конкретні дії, вимірювані результати
У 2024 році AsstrA реалізувала низку ініціатив, які привели до відчутних екологічних результатів:
Нові технології та екологічне паливо
AsstrA розширила спектр транспортних послуг з використанням екологічних рішень. Клієнтам стали доступні перевезення на HVO (гідрооброблена рослинна олія), а також перші пропозиції з BIO LNG. Крім того, компанія спільно з Renault Trucks проводить тестування електротранспорту, оцінюючи його потенціал для масштабованої декарбонізації автоперевезень. Паралельно AsstrA почала впроваджувати «зелені» технології та розвивати партнерства в галузі електромобільності.
Залученість та розвиток ESG-культури
Компанія активно ділиться досвідом і знаннями. У 2024 році у варшавському офісі AsstrA відбулася конференція, присвячена декарбонізації автоперевезень в Європі, яка об'єднала співробітників, клієнтів, партнерів та ESG-експертів.
«2024 рік був непростим, але дуже продуктивним для сталого розвитку. Протягом року ми провели безліч зустрічей і дискусій з клієнтами та партнерами на тему декарбонізації. Крім того, наша оцінка EcoVadis покращилася на 7 балів порівняно з 2023 роком», — зазначає Дмитро Крилов, менеджер зі сталого розвитку AsstrA.
AsstrA розглядає сталий розвиток як ключовий елемент бізнес-стратегії. Компанія послідовно ставить перед собою амбітні екологічні цілі, при цьому залученість співробітників і зацікавлених сторін залишається найважливішим фактором успішної трансформації.
Повний звіт: https://www.asstra.com/az/assets/files/AsstrA_ESG_report_2024.pdf
21.08.25
Швейцарська транспортно-логістична компанія AsstrA-Associated Traffic AG успішно виконала комплексне транспортування основного енергоблоку та супутнього обладнання з Читтагонга, Бангладеш, до Х'юстона, Техас.
Проект був запущений у 2023 році, коли новий клієнт звернувся до AsstrA з проханням оцінити бюджетні витрати на перевезення. Два роки по тому було успішно здійснено останнє транспортування. Вантаж завантажувався в порту Читтагонг з 20 березня і прибув до Х'юстона 3 червня 2025 року.
Вантаж включав в себе комплект обладнання для генерації електроенергії, що складався з генераторів і всього допоміжного обладнання. Вантаж був укомплектований в 40 окремих контейнерів, загальною вагою 642 тонни і загальним обсягом 3557 куб. м. Це транспортування і вся операція в цілому мали ряд унікальних особливостей. Одна з таких — це те, що дане обладнання вже перебувало в експлуатації, і його необхідно було демонтувати та підготувати до зворотного відправлення в Х'юстон для подальшого ремонту.
Як уже згадувалося, це перевезення було складним з ряду причин. По-перше, це була операція з частковим чартером і фіксованим часом стоянки для завантаження в порту відправлення. Все обладнання було перевезено з пункту відвантаження в Бангладеш до порту відправлення на баржі. Всього знадобилося 4 баржі, час перевезення склав 1 день. Подальше завантаження з баржі на судно з використанням суднового обладнання було повільним і методичним, з урахуванням всіх факторів ризику і безпеки. Завантаження пройшло дуже гладко, і всі сторони злагоджено виконали свою роботу, забезпечивши завантаження всього вантажу в узгоджений термін – 48 годин.
«Операції та маневри в Читтагонзі з баржі на судно виявилися складними, але підтримка та сприяння в цьому процесі знизили ризики та затримки. Більш того, в процесі брало участь безліч сторін, тому час, витрачений на координацію та управління, був в кінцевому підсумку критично важливим і не марним. Уникнути затримок і додаткових витрат також було непросто, але все це вдалося подолати завдяки тісному управлінню, партнерським відносинам із замовниками та постачальниками послуг, відкритій і чіткій взаємодії, але, перш за все, детальному плануванню», — поділився Colin Bagwell, керівник IPL North America Division в AsstrA.
Ще одним ключовим компонентом логістичних операцій для цієї партії, який виявився складним, стала процедура експортного митного оформлення в Читтагонзі, яка вимагала детальної координації дій декількох зацікавлених сторін. Присутність експертів AsstrA на місці на етапі попереднього планування та під час завантаження дозволила забезпечити безперебійну обробку та дотримання найвищих стандартів безпеки.
Це перевезення демонструє здатність AsstrA справлятися з транспортними завданнями найвищого рівня складності. AsstrA-Associated Traffic AG продовжує зміцнювати свою репутацію в сфері обробки складних, дорогих і спеціалізованих промислових вантажів, приділяючи особливу увагу безпеці, точності і партнерству з клієнтами на кожному етапі.
17.07.25
Плануєте купити товар у Європі, Азії чи Америці? Вийти на нові ринки? Або, навпаки, продати продукцію локальному покупцеві з розрахунком у місцевій валюті?
AsstrA Trade Services - це комплексний підхід до вирішення ваших зовнішньоекономічних завдань.
Ми супроводжуємо як разові торговельні угоди, так і довгострокові проєкти з управління ланцюгами поставок (SCM). Наша мета - зробити ЗЕД-процеси наших клієнтів максимально ефективними та безпечними.
Що ви отримуєте з AsstrA Trade Services:
"Аутсорсинг ЗЕД дає змогу компаніям уникнути ризиків, пов'язаних зі зміною законодавства, сертифікацією та маркуванням товарів. Без команди фахівців відстежити всі нововведення практично неможливо. Довірте це професіоналам AsstrA і зосередьтеся на розвитку бізнесу", - пояснює Ірина Андрєєва, Head of Trade Division в AsstrA.
Наші послуги:
«Від дверей до дверей» - просто з AsstrA Trade Services
Зв'яжіться з нами: tradegroup@asstra.com
Поговоримо про ваше завдання і запропонуємо оптимальне рішення.
Вже більше 25 років AsstrA є надійним Партнером на ринку логістичних та транспортних послуг. Ми пропонуємо комплексний сервіс, що включає здійснення міжнародних перевезень різними видами транспорту, імпортно-експортний супровід, консолідацію, митне оформлення і страхування вантажу.