Міжнародна компанія AsstrA йде в ногу з часом й активно впроваджує інноваційні технології, покликані оптимізувати роботу корпоративних Клієнтів. Одним із таких рішень є електронний обмін даними EDI (Electronic Data Interchange).
EDI - це ефективний інструмент обміну даними між діловими партнерами, основна мета якого знизити витрати на логістичні та адміністративні процеси та мінімізувати помилки людини у них. EDI стандартизує документацію (рахунки-фактури, повідомлення про відвантаження, замовлення на покупку та ін.), що полегшує ведення бізнесу. Саме тому система активно використовується бізнесменами по всьому світу.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
-
- Контрагентам не потрібно шукати способи передачі файлів (факс, телефон, e-mail), що економить час і ресурси.
- Час обробки кожного документа скорочується на 80%.
- EDI практично повністю виключає ручне введення даних, що зменшує до нуля число помилок.
- Кожен етап у ланцюжку «замовлення-поставка» знаходиться під контролем системи. Наприклад, фахівець може відстежити статус документа (прочитаний, відправлений та ін.), А також контролювати, як виконується замовлення.
- EDI – це гарант своєчасної доставки документів постачальнику. При використанні електронної системи важливі файли не губляться, що часто трапляється при веденні класичного документообігу.
- Скорочення витрат і ресурсів компанії. EDI не потребує спеціальної оргтехніки (факс) і витратних матеріалах (папір, канцелярія), а також скорочує час роботи персоналу над документом.
-
EDI – універсальна система: вона дозволяє логістичному оператору обмінюватися даними з виробниками, дистриб'юторами, представниками роздрібної торгівлі, Клієнтами.
Система дає можливість відправляти кілька видів електронних повідомлень. Наприклад:
- IFCSUM - замовлення на оцінку;
- IFTMIN - інструкція до доставки;
- IFTSTA - підтвердження і статуси;
- INVOICE
EDI відображає інформацію за фактом приймання і виконання замовлення, а також за ключовими подіями: завантаження, проходження митниці і т.д.
При цьому контрагентам не обов'язково впроваджувати всі типи повідомлень: достатньо домовитися, якими повідомленнями вони будуть обмінюватися. Така «вибірковість» дозволяє прискорити обробку даних і мінімізувати їх втрату.
-
- AsstrA отримує замовлення.
- Замовлення підтверджується по EDI.
- Замовлення передається в індивідуальний Кабінет Постачальника.
- Постачальник активує мобільний додаток Track and Trace.
- Товар прибуває на завантаження.
- Постачальник відстежує пересування транспорту з товаром за допомогою карти мобільного додатку.
- Після розвантаження товару постачальник зазначає статус перевезення.
- У системі Клієнта відображається повідомлення про успішну доставку.