Потреба в перевантаженні виникає у разі зміни залізничної колії або в разі зміни видів транспорту залежно від схеми транспортування. До того ж перевантаження може відбуватися як за прямим варіантом – з одного рухомого складу в другий, - так і з розміщенням вантажів на складів тимчасового зберігання з наступним перевантаженням на інший вид рухомого складу.
Види перевантажень
- перевантаження з залізничних вагонів вузької колії до вагонів широкої колії й навпаки
- перевантаження з автомобільного транспорту в будь-який з видів залізничного (контейнер, вагон, платформа, спеціалізований рухомий склад) і навпаки
- перевантаження з морських контейнерів у будь-який з видів залізничного транспорту, а також в автомобілі чи навпаки
- перевантаження із залізничного транспорту на пороми чи судна з подальшим відправленням морем і навпаки
AsstrA організовує:
- ручне перевантаження
- механізоване перевантаження
- перевантаження негабаритного та важковагового вантажу під контролем фахівців
За потреби розробляється та затверджується у відділенні залізниці станції відправлення схема завантаження та кріплення вантажу на залізничному рухомому складі, також узгоджуються всі умови з адміністрацією залізниць, якими перевозиться вантаж.
AsstrA залучає незалежних експертів – сюрвеєрів, які присутні під час вантажних операцій, фіксують процес перевантаження, інспектують вантаж:
- огляди перед транспортування для підтвердження відповідності специфікацій вантажу опису в документах на перевезення
- нагляд за завантаження/розвантаженням, кріпленням, вивантаженням
- у разі виявлення пошкоджень, фіксують і виявляють причини
Результатом роботи експертів є офіційний документ – звіт сюрвеєра.