Весна — активний сезон постачання добрив, які відіграють важливу роль у сільському господарстві та забезпеченні врожайності. Попит на залізничні перевезення добрив з Узбекистану та Казахстану до Європи стабільно зростає у зв'язку з потребами аграрних гравців.
Основні переваги залізничного транспорту для перевезення добрив - це передбачуваний час доставки та оптимальна вартість при великих обсягах вантажу. Залізничні вагони вміщають від 66 до 68 тонн у одному вагоні.
Дані логістичної компанії AsstrA підтверджують зростання перевезень добрив залізницею. Тільки за останній квартал відправлено більше 300 вагонів з заводів у Казахстані. Селітра та Аммофос - найбільш затребувані типи добрив, які доставляє команда AsstrA з Казахстану до Європи.
Найбільшим попитом при експорті з Узбекистану користуються карбамід, селітра, сода, NPK (азотно-фосфорно-калійні добрива), та калійні добрива.
Серед популярних напрямків для залізничних перевезень добрив виділяються маршрути з Казахстану до Латвії, Литви та Польщі.
При перевезеннях з Узбекистану здійснюється транспортування великих обсягів до порту Поті в Грузії та Балтійські порти, де добрива перевантажують на морські судна для доставки клієнтам.
Компанія AsstrA надає повний спектр послуг з залізничних перевезень добрив, включаючи доставку до станції з наданням вагона та оплатою тарифів на всьому шляху слідування залізницею.
Дмитро Гербер, керівник відділу залізничних перевезень СНД і Кавказу, зазначає: «Залізниця — надійний i ефективний спосіб транспортування добрив з Казахстану та Узбекистану до Європи. Ми постійно працюємо над покращенням логістичних рішень, щоб забезпечити ефективне та надійне транспортування добрив, відповідаючи найвищим стандартам якості та безпеки».
Для розрахунку вартості залізничного перевезення звертайтеся до експертів AsstrA:
rail.cis@asstra.com
Автор: Malika Arzueva.