• +380 (44) 586 45 35
    Київ
    • Київ
  • office@asstra.com.ua
    • Узбекистан
    • Казахстан
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Lietuva
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • 中国-中文
    • საქართველოს
    • България
  • КАБІНЕТ ПЕРЕВІЗНИКА
ua.AsstrA.ua
  • ASSTRA
    • Про компанію
      • Місія та цінності
      • Добрі справи
      • Політика якості
      • Сертифікати та асоціації
      • Звітність за 2023 рiк
      • Сталий розвиток
      Переваги співпраці
      AsstrA в цифрах
      Відгуки Клієнтів
      IT-рішення
      • Електронний обмін даними
      Пресс-центр
      • Відео AsstrA
      • Міжнародні виставки
      • Новини AsstrA
      • Реалізовані проєкти
      Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
  • ТРАНСПОРТ & ПОСЛУГИ
    • Автомобільні
      Авіа
      Морські
      • Обслуговування вантажів в портах
      Мультимодальні
      Залізничні
      • Доставка через Достик
      • Доставка «від дверей до дверей»
      • Обслуговування на терміналах
      • Пришвидшені контейнерні поїзди
      Збірні вантажі
      • Крос-докінг
      • Кур’єр на борту
      • Експрес-доставка
      Importer/Exporter of record, DDP
      Консалтинг
      Проектна логістика
      Складські послуги
      Страхування
      Митні послуги
  • ГАЛУЗЕВІ РІШЕННЯ
    • Автомобільна
      Агропродукція
      Aлкогольна
      Iндустрія моди
      Косметична
      Машинобудування
      Сталеварна
      Продукти харчування
      Виробництво транспорту
      Рітейл
      Тютюнова
      Техніка та електроніка
      Товари для будівництва
      Товари народного споживання
      Фармацевтична
      Хімічна
      Продукти нафтогазової галузі
      Целюлозно-паперова
      Iнші галузі
  • СПЕЦІАЛЬНІ ВАНТАЖІ
    • Легкові та вантажні автомобілі
      Какао
      Насипні вантажі
      Наливні вантажі
      Небезпечні вантажі
      Негабиритний вантаж
      Пелети і пиломатеріали
      Рефрижераторні перевезення
      Спирт
      Цінні вантажі
      Шини
      Oливки, фрукти і овочі
  • ПЕРЕВІЗНИКАМ
    • Кабінет перевізника
      Обмеження руху
      Oплати
      Паливні карти
      ЕПІ
      AsstrA Visibility
      ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВАНТАЖІ
  • КОНТАКТИ
    • Відділ маркетингу
      Відділ персоналу
      Зв'язатися з експертами AsstrA
      Eтика бізнесу
      Офiси AsstrA
  • Кар'єра
    • Кар'єра
      Вакансії
      Стажування
      Відділ персоналу
  • ЗАПИТ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ
  • ASSTRA
    • AsstrA в цифрах
    • Відгуки Клієнтів
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Переваги співпраці
    • Пресс-центр
      • Відео AsstrA
      • Міжнародні виставки
      • Новини AsstrA
      • Реалізовані проєкти
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Про компанію
      • Сертифікати та асоціації
      • Місія та цінності
      • Добрі справи
      • Політика якості
      • Звітність за 2023 рiк
      • Звітність
      • Сталий розвиток
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • IT-рішення
      • Електронний обмін даними
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Транспорт & Послуги
    • Авіа
    • Консалтинг
    • Автомобільні
    • Митні послуги
    • Морські
      • Обслуговування вантажів в портах
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Проектна логістика
    • Залізничні
      • Доставка «від дверей до дверей»
      • Доставка через Достик
      • Обслуговування на залізничних терміналах
      • Пришвидшені контейнерні поїзди
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Складські послуги
    • Мультимодальні
    • Страхування
    • Збірні вантажі
      • Експрес-доставка
      • Кур’єр на борту
      • Крос-докінг
      • Кар'єра
        • Вакансії
        • Стажування
        • Відділ персоналу
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Галузеві рішення
    • Автомобільна
    • Агропродукція
    • Aлкогольна
    • Виробництво транспорту
    • Продукти нафтогазової галузі
    • Iндустрія моди
    • Косметичної
    • Машинобудування
    • Продукти харчування
    • Рітейл
    • Сталеливарна
    • Техніка та електроніка
    • Товари для будівництва
    • Товари народного споживання
    • Тютюнова
    • Фармацевтична
    • Хімічна
    • Целюлозно-паперова
    • Iнші галузі
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Спеціальні вантажі
    • Легкові та вантажні автомобілі
    • Какао
    • Насипние вантажі
    • Наливние вантажі
    • Небезпечні вантажі
    • Негабиритний вантаж
    • Oливки, фрукти і овочі
    • Пелети і пиломатеріали
    • Рефрижераторні перевезення
    • Спирт
    • Цінні вантажі
    • Шини
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Перевізникам
    • Кабінет перевізника
    • Обмеження руху
    • Oплати
    • ЕПІ
    • Паливні карти
    • AsstrA Visibility
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Контакти
    • Відділ просування
    • Відділ персоналу
    • Зв'язатися з експертами AsstrA
    • Eтика бізнесу
    • Офiси AsstrA
    • Кар'єра
      • Вакансії
      • Стажування
      • Відділ персоналу
  • Кар'єра
    • Вакансії
    • Стажування
    • Відділ персоналу
ЗАПИТ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ
  • ASSTRA
  • Пресс-центр
  • Новини AsstrA
  • 2023
  • 08
  • Увійти до колії

Увійти до колії

Розділ Пресс-центр   Дата 24.08.2023  
Увійти до колії

Перший вантажний потяг із Китаю до Європи вирушив у 2012 році. У 2022-му, після десятирічного збільшення обсягів залізничних перевезень, почався спад. Все змінилося через повномасштабне вторгнення в Україну. Політична ситуація значно обмежила постачання вантажів зі Сходу на Захід, і логістичні компанії змушені були шукати альтернативні шляхи постачання.

Морські перевезення між Китаєм та Європою завжди були основним конкурентом Нового Шовкового Шляху. Під час пандемії ставки на морський фрахт становили кілька тисяч доларів США за 40-футовий контейнер, при цьому час транзиту тривав до 30-40 днів. Більшість клієнтів обирало залізничні доставлення – ціни були подібні, а час у дорозі займав лише 2 тижні. Сьогодні ринок залізничних послуг безпосередньо залежить від геополітичної ситуації, «моральних санкцій», які накладають на себе імпортери та транспортні компанії, ставок на морські та авіаційні вантажоперевезення, як основних конкурентів, а також вибору клієнтів, яким необхідно наново повірити в даний вид транспорту, як у швидку та безпечну альтернативу.

«Сьогодні ставки на морські перевезення з Китаю до Європи знизилися до 1 000 доларів США. В результаті імпортери, для яких час доставлення не є пріоритетом, обирають морський транспорт. Дарма що скорочений попит на залізничний сервіс у Європі, ми відзначили зростання кількості замовлень. Проте, як правило, компанії оформляють замовлення на збірні вантажі LCL, а не на доставлення повними контейнерами FCL», – ділиться Якуб Левчук, керівник залізничного відділу AsstrA для регіонів ЄС та Китаю.

Єврозона опинилася у стагнації. Зростання попиту на доставлення Новим шовковим шляхом буде залежати від доступності та регулярності морських з'єднань, а також від обороту товару всієї економіки ЄС. Найбільше правове обмеження, накладене постачальниками та одержувачами на залізничні постачання, – це санкції проти Росії та Білорусі, а також заборона на імпорт/експорт товарів, навіть якщо йдеться про транзит через ці країни.

«З кожним новим пакетом санкцій все більше груп товарів блокується у транспорті та транзиті, що означає, що все менше товарів ми можемо відправляти між Китаєм та Польщею. Коли ситуація буде врегульована, я вірю, що багато імпортерів повернуться до залізничних постачання як до швидкої альтернативи. В іншому випадку, ми будемо обслуговувати тільки ті замовлення, які спочатку призначалися для відправки морським шляхом, але за будь-якими обставинами, що вимагають скорочення термінів постачання. А також вантажоперевезення, які неможливо здійснити авіатранспортом через вагу чи обсяг», – продовжує Якуб Левчук.

У пошуках альтернативи Новому шовковому шляху транспортна галузь звернула увагу на міжнародний Транскаспійський транспортний маршрут, який проходить до Європи через Китай, Казахстан, Каспійське море і країни Кавказу. Проте пере направлення обсягу виявилося проблематичним.

«Зміщення транспортного коридору на Південь потребує великих інвестицій в інфраструктуру, а також часу на укладання нових міжнародних угод про транзит товарів через ці країни. Якщо інфраструктура буде вдосконалена, митно-формальні питання між транзитними країнами буде врегульовано, а на Каспійському морі з'явиться більше суден, можливо, тоді цей шлях стане популярнішим. До того ж потрібні додаткові інвестиції з боку Європейського Союзу, щоб уникнути вузьких місць на стику між Чорним морем та ЄС. Особливо необхідно розширити порт Констанца в Румунії, а також залізничні та автомобільні лінії у цьому регіоні», – підсумовує Якуб Левчук.

Автор: Каміла Ринкевич.

Залізнична перевезення вантажів Морская перевозка грузов Мультимодальна перевезення вантажів

Популярні публікації

Мультимодальне перевезення з Китаю до Європи з AsstrA

Мультимодальне перевезення з Китаю до Європи з AsstrA

Дата 29.05.25   Розділ Пресс-центр
AsstrA — TOP-перевозчик 2024 по версии Transporeon

AsstrA — TOP-перевозчик 2024 по версии Transporeon

Дата 16.04.25   Розділ Пресс-центр
AsstrA успішно завершила велике постачання надважких вантажів для спільного підприємства Técnicas Reunidas-Hyundai Engineering Poland.

AsstrA успішно завершила велике постачання надважких вантажів для спільного підприємства Técnicas Reunidas-Hyundai Engineering Poland.

Дата 14.04.25   Розділ Пресс-центр
© 1995-2025   AsstrA-Associated Traffic AG   Всі права захищені |  Інкотермс  |  Логістичний довідник  |  FAQ |  Загальні умови надання послуг замовникам |  Privacy Policy  |  Cookies Policy
Голосіївський проспект, 132, оф.15, 129164
Митна пл. 1А, 194100
Адреса компанії у м.