
Дмитро Крилов
AsstrA-Associated Traffic AG приєдналася до ініціативи Smart Freight Center, спрямованої на просування вищих стандартів викидів CO2 для вантажних автомобілів у Європейському Союзі. Спільно з провідними світовими компаніями, організаціями Transport & Environment, Climate Group, CALSTART та Європейським альянсом екологічно чистих вантажних перевезень, Nestle, Deutshe Post DHL AsstrA підписала законопроєкт листа про викид CO2 великовантажними транспортними засобами до Європарламенту.
У листі, представленому провідними світовими компаніями, підкреслено основні проблемні галузі. По-перше, воно закликає до перегляду цільового показника CO2 до 2030 року у бік підвищення, виступаючи за більш амбітне скорочення викидів із запропонованих на даний час -45% до -65%. Це значне збільшення мети спрямоване на те, щоб полегшити вихід на ринок додаткових 150 000 вантажівок із нульовим рівнем викидів. По-друге, лист також містить заклик до розширення сфери регулювання, щоб охопити всі типи вантажівок в рамках кліматичних цілей. Нарешті, компанії наголошують на необхідності твердої прихильності до досягнення 100% нульового рівня викидів вантажівок у довгостроковій перспективі. Ця амбітна мета відображає їхню рішучість вести
Лист був розісланий законодавцям ЄС, і зараз проєкт стандартів знаходиться на розгляді міністрів довкілля ЄС та Європейського парламенту, які, як очікується, досягнуть консенсусу щодо остаточного регламенту у перші місяці наступного року.
«AsstrA підтримує ініціативу щодо досягнення нульових викидів парникових газів у всіх сферах нашої діяльності. Перехід до доступного та екологічно чистого переміщення товарів у Європі — наша спільна відповідальність», — ділиться Дмитро Крилов, менеджер зі сталого розвитку AsstrA.
Автор: Анастасія Оношко.