Вантаж: Матеріали та обладнання для будівництва об'єкта
Маршрут перевезення: Китай – Фотодерево, Мадагаскар
Об'єм постачання: 107 шт. (включаючи 4 SOC-контейнери) загальною вагою 927 382 кг/5 599,72 куб. м. Найбільшими компонентами доставки були 2 рухомі підйомні крани вагою 43 100 кг кожен.
Про проект:
Рудник Моло, який знаходиться у Фотадрево, Мадагаскар – це широко відоме родовище високоякісного пластинчатого графіту.
Рудник розташований у провінції Туліара на південному заході Мадагаскару, за 220 км від портового міста Ехоала, раніше відомого як Форт-Дофін, і займає площу 62,5 га. Порт Ехоала – це сучасний глибоководний порт, побудований у 2009 році коштом Світового банку та компанії Rio Tinto.
Для прибуття вантажів було обрано порт Ехоала. Хоча порт у Туліарі знаходиться ближче до місця видобутку, його неможливо використовувати через нерозвинену дорожню інфраструктуру.
Послуги:
- Надання допомоги у забезпеченні морського перевезення з Китаю на Мадагаскар
- Комунікація з вантажовідправником у Китаї та надання рекомендацій щодо митної документації для оформлення після прибуття
- Комунікація з EPC-компанією та надання рекомендацій
- Спостереження за судном у дорозі: контроль за часом прибуття, можливими затримками тощо.
- Комунікація та переговори з портовою владою Ехоала
- Підготовка до процесу розвантаження з Velogic, агентом AsstrA
- Навігація за складною процедурою митного оформлення імпорту на Мадагаскарі разом із Velogic
- Організація страхування вантажу при доставці останньої милі
- Тимчасове зберігання в порту Ехоала
- Доставка останньої милі
Виникли проблеми:
- Проблеми з сильними течіями та вітром в Ехоалі під час розвантаження
- Загальна нестача місця для складування в Ехоалі
- Опади, що впливають на стан доріг за маршрутом від порту Ехоала до об'єкта у Фотодерево
Автор: Анета Ковальчик.