Iрина Топалова
За останнє десятиліття збільшився як експорт із Європейського Союзу до Китаю, так і імпорт із Піднебесної до ЄС. Проте очевидний дисбаланс між ввезенням і вивезенням товарів сприяв накопиченню порожніх контейнерів, які очікують повернення в Азію. Ситуація призвела до зростання цін на контейнери на європейському ринку та попиту клієнтів на склади для їх зберігання.
У відповідь на попит, що росте, компанія AsstrA-Associated Traffic AG ввела нову послугу зі складування порожніх контейнерів. Вибір місця для складу був випадковим. Польща – стратегічний пункт для залізничних поставок, а термінал у Малашевічах розташований поруч із 4 основними терміналами: термінал АТ «Польські державні залізниці» (пол. Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna, PKP SA, скорочено – PKP), Агростоп, Адам.
«Загальна площа терміналу AsstrA становить 3 га. Складаємо контейнери до 1500 х 40 HC. Клієнти можуть бути спокійними за перебіг всього процесу доставки, включаючи підготовку необхідної документації. Сервіс стартував у жовтні 2021 року. Сьогодні середньомісячна кількість порожніх контейнерів становить близько 400, максимально на зберігання склад може прийняти до 1500 40-футових контейнерів», – ділиться Iрина Топалова, керівник відділу залізничних перевезень регіонів ЄС та Китай групи компаній AsstrA.
Термінал знаходиться під охороною та оснащений системою HD-моніторингу, безпека та якість послуг нерозривно пов'язані з політикою компанії. Місце розташування складської площі у митній зоні не передбачає додаткових витрат на митні послуги. AsstrA надає сервіс зі зберігання порожніх контейнерів за цінами, нижчими від ринкових. У планах на найближчі кілька років також послуги зі зберігання навантажених контейнерів.
Автор: Камила Рынкевич.