Високосний 2020-й, не схожий ні на що, закінчився. Минулий рік запам'ятається пандемією коронавірусу, яка перевернула і трансформувала звичне життя на планеті.
У таких обмеженнях і нових умовах вимушено або спонтанно народжуються альтернативні рішення. За останні 366 днів стався різкий перехід у діджитал простір. Традиційні офлайн конференції, виставки, зустрічі та інші заходи почали освоювати нові моделі взаємодії. Не виключенням стала і бізнес-конференція AsstrA Viva, що пройшла в січні 2021. Щороку на заході підводяться підсумки року, що минає, задаються тренди розвитку на майбутній рік, а також за результатами роботи нагороджуються кращі співробітники компанії.
Катерина Снєгірьова
«Життя внесло корективи, тому щорічну конференцію вже не можна було провести у звичному офлайн форматі. Було потрібно придумати свіже та неординарне рішення, щоб зібрати команду з двох десятків країн, згуртувати колег в онлайні та надихнути на амбітні плани, - ділиться Катерина Снєгірьова, керівник відділу маркетингу. - Щоб об'єднати команду в одному місці, було запущено корпоративний додаток Event.rocks, де зареєструвалися 755 учасників. Співробітники обмінювалися новинами, фотографіями та головне – стежили за конференцією в прямому ефірі».
Слоган заходу Let's Go Digital, Let's Do Quality обраний не випадково. 2021 рік визначено роком переходу на рівень якісного сервісу та впровадження діджитал продуктів. Стратегія якості важлива для подальшого розвитку бізнесу на найближчі роки. Ця концепція обговорювалася і поступально впроваджувалася протягом 2 днів конференції.
Програма AsstrA Viva 2021 включала виступ запрошеного футуролога з інституту CIFS (Copenhagen Institute for Future Studies) про тенденції в логістиці, лекцію доктора психології про емоційний інтелект, а також віддалені підключення і тематичні презентації десятка спікерів AsstrA з різних офісів.
За словами Дмитра Пшеничного, менеджера по роботі з ключовими Клієнтами, організація заходу пройшла на новому і професійному рівні.
Дмитрий Пшеничный
«Сучасні комунікаційні технології, креативність та ентузіазм колег зробили подію яскравою і незабутньою. Учасники, як онлайн, так і офлайн, обговорили питання зі спікерами, які так хвилювали співробітників AsstrA. Це було повне занурення у цифровий простір».
Діджиталізація та якість – це зручність і вигода для корпоративних Клієнтів і транспортних Партнерів компанії. 2020 рік дав поштовх до моментального переходу роботи в онлайн, тим самим доводячи, що майбутнє за технологіями. Компанія AsstrA працює над якістю сервісу щодня і поступово підходить до мети – увійти в ТОП-10 логістичних провайдерів у Європі.