За 25 років розвитку в міжнародній групі компаній AsstrA сталося багато змін. Структура підрозділів, підходи до роботи, інформаційні технології, що використовуються. Постійним залишається одне – ставлення персоналу до компанії. Для зацікавленості співробітників у роботі компанія повинна постійно мотивувати на розвиток, бути поштовхом і двигуном, тому що персонал – універсальний резерв для еволюції кожного бізнесу. Герої цього інтерв'ю залишаються відданими AsstrA вже 20 років.
Історія Олени Галаван, експедитора відділу Східна Європа, у компанії починається з підробітку офіс-менеджером. Хотілося пізнавати нове і рости далі. Перехід у бухгалтерію поповнив знання про логістичний документообіг. Після такого досвіду прийшов час для роботи в операційному департаменті. Старанність, терпіння і міцні нерви – якості, які помітили керівники. Через сім років після початку кар'єри в компанії Олена стала оперативним співробітником.
«В AsstrA тімлідери цінують персонал, вірять в нього, дають можливість розвиватися і підтримують з ініціативами. Головний стимул – любити те, чим займаєшся. Тоді кожне питання вирішується спокійно і відповідально, тому що робота і колеги – це друга сім'я», – коментує Олена Галаван.
Керуючий філією у Мінську Михайло Храмченко, як і всі молоді люди, в дитинстві і юності захоплювався автотехнікою. В університеті вибрав автотракторний факультет за спеціальністю "Організація перевезень й управління на транспорті". У той час наприкінці 90-х років зародився інтерес до логістичного напрямку.
«Пам'ятаю перший робочий день у компанії, який пройшов в навчанню як правильно користуватися комп'ютером. Виходячи з досвіду, хочу відзначити важливість навичок спілкування, наполегливості в діях і бажання працювати на результат. Варто мислити позитивно і вірити в успіх.
Запорукою тривалої роботи вважаю зацікавленість улюбленою справою. З ентузіазмом починати кожен день з новими завданнями, питаннями, зустрічами. AsstrA стала не просто місцем роботи – це другий дім», – ділиться враженнями Михайло Храмченко.
Олег Биков, регіональний менеджер по Білорусі, шлях у професію почав з роботи у транспортного перевізника, який тісно співпрацював з AsstrA. Уже тоді, в далекому 1999 році, відзначив компанію за ставлення до співробітників і принципи роботи.
«Шалено захотілося стати частиною AsstrA. Дзвонив раз на тиждень протягом двох місяців, щоб дізнатися, чи відкрилася вакансія. У підсумку взяв змором. Коли запросили на співбесіду, після якої запропонували місце, радості не було меж. Настільки надихнувся, що навіть не запитав про розмір майбутньої заробітної плати. А коли дізнався – приємно здивувався.
У роботі важливо знати іноземні мови, вміти спілкуватися і домовлятися. Обов'язково тримати слово, чого б це не коштувало. Стане в пригоді старанність і, звичайно, постійний креатив. Конфуцій сказав: "Займися тим, що подобається, і ти не будеш працювати жодного дня у своєму житті." Це девіз, який цілком поділяю. Для мене команда AsstrA – зразкова сім'я, яку люблю і якою надихаюся», – розповідає Олег Биков.
Перший робочий день Михайла Германовича, фінансового директора AsstrA, настав у понеділок 19 червня в кабінеті 517. У списку співробітників майбутній фінансовий експерт зайняв 28 місце. Сьогодні в Мінській філії працює понад 350 співробітників.
«Пам'ятаю кожного, з ким зустрівся у той день. Навчали реєструвати і виставляти рахунки, формувати поштові відправлення. Давно переконався, що для роботи в компанії AsstrA потрібне бажання діяти, а інше – справа наживна. Досвідчені колеги навчать, підкажуть і допоможуть. Керівник, який постійно підкидає нові завдання і не дає нудьгувати, – гарант постійного розвитку в роботі. Потрапляючи в душевну атмосферу і спілкуючись з колегами-друзями, приємно усвідомлювати, що це твоя робота», – резюмує Михайло Германович.