Енергія із відновлювальних джерел успішно конкурує із традиційними видами. Використання енергії вітру в рази скорочує викид СО2. При роботі вугільних електростанцій викид вуглекислого газу в атмосферу становить 820 г/кВт г, в той час як непряме виділення СО2 вітряними електростанціями – 11 г/кВт г. Перехід на енергію із відновлюваних джерел у Європі до 2030 року знизить викиди вуглекислого газу на 265 млн т.
На замовлення корпоративного Клієнта з галузі вітрової енергетики транспортно-логістична група AsstrA доставила метеовишку для дослідження поведінки вітру. Вишка обладнана численними приладами для реєстрації: датчиками для вимірювання тиску, опадів, напряму і сили вітру. Для автономної роботи на вишці встановлені сонячні батареї, джерела безперебійного живлення, обладнання для передачі і прийому сигналу інтернет. Довжина щогли вишки – 5 метрів.
«Із запитом щодо доставки товару на умовах DDP і подальшою безоплатною передачею його одержувачу в Україні звернувся корпоративний Клієнт із Німеччини, який планує будівництво вітряної електростанції в Одеській області, Україна. Перед початком будівельних робіт потрібно провести дослідження на місцевості. У німецької компанії ще не оформлена юридична особа в Україні, яке може імпортувати і оформити на себе вантаж. Клієнт уклав сервісний контракт, де імпортером виступив партнерський митний брокер AsstrA в Україні», - ділиться куратор проєкту, експерт із зовнішньоекономічної діяльності Світлана Кошова.
Перевезення метеовишки – доставка на умовах DDP (анг. Delivered Duty Paid) з Німеччини в Україну. За умовами Інкотермс 2020 така поставка зі сплатою мита у вказане місце передбачає, що продавець надає покупцю товар, який пройшов експортне та митне очищення і готовий до розвантаження із транспортного засобу. Оплата митних формальностей, мита та інших зборів, відповідальність і ризики за проведення операцій – на стороні продавця.
Експорт вишки з Німеччини та сертифікат EUR.1 команда групи компаній оформила у німецькому Магдебурзі. Сертифікат необхідний для безмитного ввезення європейських товарів в Україні, на виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейською спільнотою з атомної енергії і державами-членами. Вперше Клієнт оформляв експорт від імені власного юридичної особи без залучення субпідрядників. Команда AsstrA надала консалтингові послуги і допомогла розібратися з деталями процедури експорту та оформлення EUR.1.
«Вантаж було потрібно доставити до кінця березня поточного року. Компанія-підрядник довго проводила процес збору та упаковки елементів конструкції на складі. Клієнт хвилювався, що виникнуть затримки з проєктом через обмежувальних заходів, викликаних пандемією COVID-19. Але перевезення пройшло швидко, і з митними формальностями зайняло 6 днів. Імпортне оформлення виконали 29 березня в Києві, а на наступний день вантаж уже розвантажили для монтажу в пункті призначення – полі в Одеській області. Надіслані Клієнтом координати GPS допомогли знайти місце майбутнього енергетичного проєкту», - додає фахівець відділу збірних вантажів Олена Красій.