Як правильно вибрати логістичну компанію? На що звернути увагу? Одні орієнтуються на рекомендації колег, інші переглядають інформацію в пошукових системах, треті шукають згадки в ЗМІ.
Розібратися у питанні допомагає команда міжнародної транспортно-логістичної компанії AsstrA-Associated Traffic AG.
- Які перші кроки при пошуках транспортно-логістичного провайдера?
«Під час переговорів і на зустрічах з майбутнім партнером зверніть увагу на розміри компанії, а також на кількість і розташування офісів. Не варто забувати про рейтинг компанії, де враховуються такі характеристики: прибуток, платоспроможність, рентабельність наданих послуг, наявність компанії в судових базах, зручність замовлення послуги та якість спілкування співробітників», - зазначає Наталія Булко, юрист AsstrA-Associated Traffic AG.
За словами Миколи Єпіхова, консультанта з міжнародних автомобільних перевезень в AsstrA, вирішальний параметр при виборі провайдера - це досвід роботи в логістичній галузі.
«Це свідчить про стійкість і налагодженість роботи транспортної компанії. Перевірте список асоціацій, спілок, до яких входить логістична компанія. Членство в професійних співтовариствах також підтримує імідж і вказує на статусність обраного претендента», - додає Микола Єпіхов.
«Для отримання першого враження почніть з корпоративного сайту. Знадобиться 15-20 секунд, щоб зрозуміти, чи відповідає це внутрішнім вимогам і першим запитам або ні. Якщо сайт простий в навігації, то компанія дбає про імідж і прагне бути клієнтоорієнтованою в роботі», - поділилася Наталя Булко.
Микола Єпіхов радить надіслати запит щодо отримання рекомендацій до професійних логістичних спільнот. Це доказ впевненого перебування компанії в логістичному співтоваристві і визнання авторитету.
«Перевірте присутність компанії в галузевій пресі. Переконайтеся в тому, що експертам обраної компанії довіряють професіонали в логістичній галузі», - зазначив Роберт Вашкевич, керівник відділу Східна Європа в AsstrA-Associated Traffic AG.
- На що орієнтуватися при виборі логістичного провайдера?
За словами Роберта Вашкевича, сьогодні відгуки споживачів стають вирішальним показником при виборі компанії.
«В першу чергу, зверніть увагу на репутацію компанії. У цьому допоможуть рекомендації клієнтів із цієї ж галузі. Крім цього, уточніть інформацію про географію компанії: країни присутності та види транспортних послуг у цих країнах. Часто ця інформація представлена на сайті, якість і зручність якого також допоможуть зорієнтувати у виборі Партнера», - пояснює Роберт Вашкевич.
«Як тільки визначилися з логістичним провайдером, запросіть стандартний пакет реєстраційних документів, а також поліс страхування відповідальності та сертифікати, що підтверджують відповідність міжнародним вимогам в області логістичних послуг - ISO, SQAS, AEO, GDP. Зберіть інформацію про фінансові гарантії компенсації шкоди. Наприклад, в компанії AsstrA граничний розмір компенсації становить 3.000.000,00 євро / випадок і 6.200.000,00 євро/рік. Коли договір страхування укладено з авторитетною страховою компанією, то це тверда гарантія відшкодування шкоди», - підсумувала Наталя Булко.