Міжнародна група компаній AsstrA-Associated Traffic AG підбила підсумки роботи за 2019 рік
За результатами звітного періоду консолідований оборот AsstrA збільшився на 24% у порівнянні з результатом 2018-го і перевищив 350 млн євро. Валовий прибуток зріс на 14%.
Клієнтський портфель AsstrA збільшився на 260 компаній. Разом у 2019 році логістичними послугами групи компаній скористалися 5 300 замовників із різних галузей.
У структурі перевезень велику частку зайняли вантажі харчової промисловості (19%), товари сегменту fashion & beauty (14%), а також хімічної (11%), деревообробної (10%) і металургійної промисловості (8%).
Кількість перевезень у 2019 році зросла на 20% і склала 165 тис.
Найбільш популярними у компанії залишаються перевезення автомобільним транспортом. Їх кількість за підсумками 2019 рік в AsstrA склала 147 тис. За цей же період фахівці компанії обробили 6,8 тис. морських, авіаперевезень - 3,4 тис., а також 5,2 тис. замовлень на транспортування залізницею. Кількість доставок великовагових і негабаритних вантажів досягла 1,4 тис., 1,2 тис. перевезень здійснено цистернами. Сумарна вага перевезених вантажів зросла на 20% у порівнянні з показником 2018 року і склала 3,9 млн тонн.
AsstrA-Associated Traffic AG пропонує доставки за 1 300 маршрутами. За підсумками 2019 року найбільший попит мали відправлення за напрямками.
У 2019 великий попит був на послуги митного оформлення вантажів. За рік митний відділ компанії оформив 10 тис. декларацій, що на 11% більше, ніж у 2018-му. З цієї кількості на експортні припадає 22% декларацій, на імпортні - 78%.
У минулому році група компаній розширила мережу філій, відкривши представництва у Німеччині (м Гоф), Румунії (м. Бухарест) і Франції (м Ліон). У 2020 році AsstrA продовжить географічну експансію: планується відкриття офісів у США, Угорщині, Узбекистані, Фінляндії. Розшириться мережа представництв - AsstrA з'явиться у Казані та Владивостоці, а також у Китаї - нова точка присутності в Шеньчжені.
«Протягом останніх п'яти років спостерігається уповільнення зростання світової економіки, торгові суперечки, переорієнтація традиційних транспортних потоків і, як результат, зниження купівельної спроможності. Попри це, для компанії минулий рік закінчився результативно - AsstrA збільшила економічні показники, розширила представницьку мережу, запустила онлайн-майданчик для взаємодії з транспортними партнерами, - розповідає генеральний директор AsstrA Дмитро Лагун. - У 2020-му компанія планує подальше вдосконалення клієнтського сервісу, підвищення операційної ефективності та розвиток ІТ-продуктів, які допоможуть оптимізувати логістичні процеси».