Що у сучасному світі коштує найдорожче. Золото, діаманти? А може ріг носорога, який, за даними журналу Forbes, входить у десятку найцінніших товарів? У транспортно-логістичної галузі найдорожче – це час.
Міжнародна група компаній AsstrA-Associated Traffic AG знає, що час - це не тільки гроші. Це довіра та психологічний комфорт Клієнтів. Тому реалізуючи проєкти експерти компанії базуються на головному принципі – доставити вантаж точно в зазначені терміни.
Цього принципу команда AsstrA дотримувалася протягом 8 місяців у проєкті по доставці частин для будівництва маслоекстракційного заводу. Для перевезення конструкцій з Італії до України залучили 270 стандартних і 25 негабаритних автомобілів.
Як зазначає Наталя Шемякіна, заступник операційного директора з автомобільних вантажоперевезень у групі компаній AsstrA, виклик полягав не тільки в стислих термінах, але також в нестачі угорських транзитних та італійських дозволів.
«Завдання ускладнили перенесення завантажень. Експерти групи компаній оперативно коригували плани і організовували подачу транспорту в зазначені дати. Команда AsstrA організувала одночасне прибуття машин, іноді по 4-6 авто. Щоб уникнути простоїв для Клієнта і розподілити приїзд машин для оперативного розвантаження краном, від AsstrA потрібна пунктуальність у подачі машин.
Транспортна боротьба з часом закінчилася перемогою для Клієнта AsstrA. Фахівці компанії завершили проєкт у заявлений термін і впоралися з інтенсивністю завантажень – до 25 автомобілів на тиждень. Вдалося знайти вихід із ситуації дефіциту дорожніх дозволів», - підкреслює Наталія Шемякіна.
Важливою складовою роботи над проєктом стала підтримка зв’язку з учасниками процесу перевезення.
«Команда AsstrA своєчасно інформувала кожну сторону проєкта. Завдяки цьому Клієнт отримав сервіс, при реалізації якого не був обтяжений організаційними нюансами логістики, - зазначає Катерина Клочко, тред лейн менеджер у групі компаній AsstrA.
Інтенсивність завантажень вплинула на документальний супровід проєкту. У документах на вантаж зустрічалися неточності. Завдання команди AsstrA полягало в оперативному реагуванні і в передачі водіям вірних комплектів. Професійну підтримку в цьому надав надійний та давній митний партнер AsstrA на території Італії».
У проєкті Клієнта передбачалося страхування вантажів з AsstrA і врегулювання фінансових ризиків при страхових випадках.
«Аргументом на користь страхування вантажів став факт співпраці AsstrA з перевіреними страховими компаніями. Це гарантує власнику вантажу грошову компенсацію у разі ушкодження або втрати вантажу. Для корпоративного Клієнта було оформлено страхування проєкту. Жодного страхового випадку не відбулося, що свідчить про професійну організації процесу перевезень», - підсумовує Олена В’юнова, старший співробітник юридичного управління AsstrA.