Рівень сервісу в міжнародних вантажоперевезеннях – результат злагодженої роботи логістичної компанії і транспортного партнера. Це показник конкурентоспроможності і невід'ємна складова розвитку. Важливо враховувати зворотний зв'язок і розробляти програми лояльності для отримання інтересу з боку партнерів і, як результат, для побудови довготривалої співпраці.
Впровадження інформаційних технологій в робочі процеси стає необхідним для інтенсифікації партнерства. Взаємовідносини «експедитор-перевізник» за останні п'ять років сильно трансформувалися. Діалоги і документообіг перенесено в онлайн простір, месенджери і чати. Таке впровадження IT-рішень економить час на спілкування, скорочує дистанцію між відправником і отримувачем інформації. А розвиток власних IT ресурсів гарантує безпеку і достовірність даних, що передаються. Адже завдяки технологіям, що стрімко розвиваються й автоматизації процесів логістичний світ живе в «одному часі».
Для злагодженої роботи з транспортними Партнерами компанія AsstrA розробила власний IT-продукт – портал для онлайн-розподілу замовлень серед перевізників «Кабінет Постачальника». Співробітники AsstrA розміщують у КП замовлення, яких немає на інших біржах і сайтах. Пріоритетна мета - автоматизація та прозорість спільної роботи. Шляхом оптимізації робочих процесів, спрощення комунікації між співробітниками, автоматизації рутинних операцій скорочуються витрати, і підвищується якість сервісу головної ланки в ланцюжку достав – Клієнта.
Доступ до ресурсу відкритий вже 2 500 компаніям. У профілі для постачальників доступні:
- повна інформація з пропозиціями вантажопотоків AsstrA,
- поточні завантаження перевізника,
- статус,
- місце розташування транспортного засобу на карті з розрахунковим часом прибуття,
- відповідна електронна документація.
«За рахунок співпраці з розробником рішень з інтеграції систем GPS / Telematic в єдину базу, AsstrA покриває територію для спостереження за вантажами корпоративних Клієнтів. У розпорядженні компанії 140 GPS-операторів з 20 країн світу, від яких надходить інформація про знаходження вантажу», - коментує Андрій Зазулінскій, заступник операційного директора з ІТ-рішень групи компаній AsstrA.
Про роботу в «Кабінеті Постачальника» спілкуємося з Партнерами AsstrA - постачальниками транспортних послуг компанії.
Анна Альховік, ТОВ «Прімвей»
Працюємо в КП досить багато і радіємо цьому. Перелаштуватися на роботу в новій формі було не складно, так як розуміли, що це в першу чергу буде виграшно для нас. Відчули поліпшення роботи і оптимізацію процесів, у тому числі і спілкування. Позбулися зайвих дзвінків і повідомлень, що дозволило зосередиться на пріоритетних завданнях.
В'ячеслав Бондар, Могильовський філіал Автобусний парк №1 ВАТ «Могілевоблавтотранс»
Без сумніву, Кабінет Постачальника вартий уваги. Це простий у використанні і швидкий метод спілкування. Ресурс зручний як для перевізника, так і для експедитора. За допомогою фільтрів знаходимо потрібний напрямок перевезення і без зайвих слів забираємо вантаж. Як доопрацювання пропозиції – не тільки забирати заявки на перевезення, але і виставляти рахунки через Кабінет.
Наталя Рилик, ТОВ «КТЛ»
Знайомство з Кабінетом Постачальника ще тільки починаю, але вже працювала з вкладками Замовлення і Пропозиції. Відразу відзначила опцію додаткового оповіщення електронною поштою, коли розміщується заявка в кабінеті. Завдяки цьому оперативно реагую і забираю замовлення.
Роман Шандрік, ТОВ «Карго Лайн»
Кабінет Постачальника AsstrA – це 8-е диво Світу. Команда знову і знову перебуває в ейфорії від самої думки про роботу на цій платформі. Все влаштовує, все подобається, всім задоволені. Дякую за надану можливість висловити думку співробітників ТОВ «Карго Лайн».